Cruzidulls gale verden

tirsdag, februar 05, 2008

Februar

Så ble jeg ferdig med februar! Ja, sokkene altså, ikke måneden, ikke riktig enda i alle fall. Disse er strikket i Gjesdals raggegarn på pinne 3,5 og forhåpentlig vis i str. 36-37. Selv om jeg er raggeentusiast liker jeg ikke så godt å strikke med akkurat dette garnet, men resultatet blir godt og varmt.
Støtte på et litt uforutsett problem da jeg skulle ta bildet. Ser du den svarte kanten nederst? Vel, det er lillecruz som gjør seg stadig mer gjeldende...
Sokkene er strikket til en god venninde som skal ut og reise. Reise litt for langt og litt for lenge. Jeg vet det er gulvkaldt der hun drar, så hun skal i alle fall ikke fryse på beina til hun er tilbake!Og nå bør jeg vel legge opp til januar, før jeg kan si at jeg gleder meg til marsmønsteret?

14 Kommentarer:

  • FLERE MAGEBILDER!

    *jeg vil også bli gravid*

    Etter Blogger Helen Brekke, Klokken 11:24 p.m.  

  • Sokkene ser gode og varme ut.Heldig veninne du har.Nydelig mage.Ha en fin dag og håper vi treffes snart.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:46 a.m.  

  • Herlig mage! Ja, og flotte sokker
    :-)
    Venninnen din blir sikkert kjempeglad!
    Ha en flott uke, og kos deg.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 4:02 p.m.  

  • Så grei venninne du er da. Og magen er jo bare søt :-)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 7:11 p.m.  

  • *kjenner eggstokkene rasler* Sokkene ble kjempefine og jeg likte veldig godt hvordan du pakket dem inn grov hyssing og banderol.

    Etter Blogger Margrethe, Klokken 11:42 p.m.  

  • Lindas meias! Os fios são maravilhosos!

    Etter Blogger Cloé, Klokken 7:11 p.m.  

  • Kjempefine sokker. Lykke til i morsrollen. Jeg har 3 under skolealder så du får bare henge i. Travelt å ha de så tett de første åra, senere er det greit ;-)

    Etter Blogger jogusi, Klokken 9:32 p.m.  

  • Fine sokker! Fargen du har brukt falt jeg veldig for.

    Etter Blogger Konstant Strikkekøe`s Hobbyblogg, Klokken 8:31 a.m.  

  • Heng i ! Jeg har fire ...Husker ennå hvordan det var! Du må bare glede deg!! Koselig med barn...Flotte sokker også!
    Søtt magebilde...
    Ellen

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:48 p.m.  

  • Fine sokker, og en fin titt på magen, he he. Snart ser du ikke tærne *erte*

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 1:15 p.m.  

  • Fine sokker og nydelig sort kant :)

    Etter Blogger Magaki, Klokken 3:00 p.m.  

  • Kjempeflotte sokkar! Veninna di vert nok kjempefornøyd.
    Og ein nydeleg svart kant. ;)

    Etter Blogger Fru Keilegavlen, Klokken 5:03 p.m.  

  • Kjempefine sokker og mage og. :)

    Etter Blogger Else, Klokken 6:16 p.m.  

  • He, he, så morsomt med magen i veien! Fin gave å gi. Fortsatt god helg.

    Etter Blogger amylin, Klokken 7:19 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden