Cruzidulls gale verden

onsdag, oktober 01, 2008

Thumbs up!

Mine toveambisjoner har hatt mye motgang. Nå heter det seg jo at alle gode ting er tre, så jeg kunne ikke gi opp uten et tredje, og i såfall siste forsøk. Denne gang har jeg prøvd fritidsgarn på deilige (eh vel) plastpinner str. 7, og det så i alle fall ut til å ligne votter før de gikk i maskinen.
Forsøkte veeeeldig forsiktig i første runde, men da jeg godt syns de kunne bli enda litt tettere lot jeg det stå til og benyttet anledningen til å få unna annen rød vask som lå i kurven med det samme. 40 grader og resultatet ble herlige, tette, varme og fulkomne tovede votter, perfekte i størrelsen til meg og akkurat så lange over håndleddet som jeg liker dem!
Med et så utrolig vellykket resultat er det bare en ting å gjøre, å starte maskinen på nytt!
Med en liten tulle i hus er det ikke akkurat som om jeg trenger en unnskylding for å vaske klær... Uansett, nå ser jeg frem til de lange trilleturene i høstkulden med glede. Fryse på fingrene skal jeg i alle fall ikke!

22 Kommentarer:

  • Se der ja, de var jo kjempefine! Du gir virkelig ikke lett opp altså!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 1:21 p.m.  

  • Gratulerer!

    Etter Blogger Jorun, Klokken 1:29 p.m.  

  • Supre votter. Jeg liker også at vottene går litt oppover håndleddet. Lekker farge også.

    Etter Blogger Hannes hage, Klokken 1:44 p.m.  

  • Så bra at tovingen endelig ble akkurat slik du hadde tenkt. Vottene så fine og gode ut :-)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 5:10 p.m.  

  • Gratulerer med tovede votter! Det gjelder å ikke gi seg!

    Etter Blogger Bente, Klokken 5:38 p.m.  

  • Herlige votter! Nå holder du deg god og varm på hendene :)

    Etter Blogger Inger , Klokken 6:36 p.m.  

  • Kjempefine vottar!!! Kan eg få spørre kvar du har funne oppskrifta?

    Etter Blogger annemor, Klokken 6:52 p.m.  

  • Flotte votter! Alltid spennende og tove;)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:21 p.m.  

  • Kjempefine votter. De så gode ut, hm, må tenke litt på om jeg ikke trenger slike. :)

    Etter Blogger turvid, Klokken 10:33 p.m.  

  • Så fine de ble! Gøy når man blir fornøyd!!

    Etter Blogger Hobbymegher, Klokken 11:52 p.m.  

  • De ble flotte! Verd å vente på osv.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:09 p.m.  

  • De ble flotte! Verd å vente på osv.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:13 p.m.  

  • Gratulerer med ny jobb, det blir spennende!! Og ikke minst, gratulerer med vellykkede votter, nå er du vel ikke til å stanse, tenker jeg...hihi

    Etter Blogger Irene, Klokken 9:43 p.m.  

  • Supert! Ingen kalde fingre til vinteren, nei.
    Håper ny jobb blir velllykket!
    God helg!

    Etter Blogger merete, Klokken 11:23 a.m.  

  • Så lekre votter og for noen flotte farger!!misunnelig!!

    Etter Blogger Fru Fryd, Klokken 1:10 a.m.  

  • Så fine votter! :)

    Etter Blogger Auuud, Klokken 5:58 p.m.  

  • De var lekre! Og de kommer jo godt med nå som høsten virkelig har satt inn. Jeg sitter inne med fyr i peisen og tente lys, og vind og regn utenfor. Deilig!

    Ha en herlig helg:)

    Klem, vivi

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:17 p.m.  

  • Deilige votter til kalde dager.Gratulerer med ny jobb.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:55 a.m.  

  • Kjempefine votter.Artige lester.
    Slit dem med helsa

    Etter Blogger Niko, Klokken 7:08 p.m.  

  • Gratulerer med vellykka votter!
    Skikkelig kul farge også :-)

    Etter Blogger Irene, Klokken 6:25 a.m.  

  • De så utrolig gode ut i passformen. Hvor har du funnet mønsteret? Jeg lett nedover i bloggen for å se om du hadde postet det tidligere, men jeg fant ikke noe. Du får ha meg unnskyldt hvis jeg har oversett det. :)

    Etter Blogger Shalla, Klokken 10:41 a.m.  

  • Kjempe flotte votter. Jeg er på jakt etter votte-oppskrift til Fritidsgarn, og er svært interessert i oppskriften du har brukt.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 7:03 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden