Cruzidulls gale verden

lørdag, august 09, 2008

Cruzidull goes interiørblogging?

I følge værmeldingen er visst sommeren over. For oss passende nok temmelig sammenfallende med ferieslutt. Min ferie passerte i grunnen temmelig ubemerket i juni, mens samboerens sommerfri derimot ble feiret med barsk og bram. Vi lot flyttelass være flyttelass og reiste på hyttetur i to uker, tok i mot et kjappt besøk fra tigerstaden, svippet en tur innom Viking stadion for å heie frem Lyn og avsluttet med en snartur i Oslo. Alt i alt en herlig ferie.
LilleCruz har nytt sin første sommer og benyttet anledningen til å legge seg godt ut i både bredde og lengde. Forøvrig vil hun takke Sandnes brannvesen for lån av redningsvest, for det er klart at små gull må tidlig krøkes som god båtfører skal bli.
Store piker kan også godt ha barnevakt i noen timer mens mor er på fotballkamp. Det er tross alt ikke hver dag Bastionen tar turen over fjellet. Av 14 439 tilskere til kampen kan jeg tenke meg det var sånn ca 14 400 som heiet på Viking, 38 svorne tilhenger av Lyn (heia Lyn!) og så samboeren da, som måtte sitte med bortesuporterene og diskret heie på hjemmelaget som dessvere vant 2-0 i en elendig spilt kamp. Bildet ble tatt i pausen mens stillingen framdeles bare var 1-0 og Lyn fortsatt hadde sjangser. Og ja, samboeren er han som virkelig ser ut til å kose seg ved min side...
Jeg har strikket litt i sommer. Har bla. begynt på ca 4 par sokker og utrolig nok fått ferdig noe jeg faktisk ble litt stolt av, men fremvisningen lar vente på seg. Min stakkars pc er på rekovalesens med usikkert utfall i Oslo, og jeg låner tilfeldige datamaskiner og samboerens kranglevorne mac for å holde litt liv i bloggen min. På andres maskiner er det gjerne lettere å surfe enn å blogge selv. Har hatt noen runder innom ymse interiørblogger og sett at dette merket Greengate tydeligvis er i vinden. Min befatning med manges foretrukne merkevare er imidlertid bare et stort, uhemmet UPS!
Nei, Cruzidullen får holde seg til strikkepinnene, ønske pcen god bedring og forhåpentlig vis komme sterkere tilbake på egen maskin om ikke så alt for lenge. Og til dere som fremdeles har ferie, eller har fri som meg: Fortsatt God Sommer!

5 Kommentarer:

  • Godt å stresse ned med ferie og farting etter flytting og stress. LilleCruz er blitt veldig stor i sommer, og det er bra at hun tenker sikkerhet til sjøs!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 4:43 p.m.  

  • Så kjekt å "høre" fra deg igjen. Koselig å lese her i bloggen din. Du er savnet her i Bergen, håper du og LilleCruz tar turen snart. Ha en fin helg!!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 7:24 p.m.  

  • Synd det ikke er navn på hun ved siden av deg...for nå kommer jeg til å lure resten av dagen på om jeg kjenner henne eller ikke ;P

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 12:28 p.m.  

  • Om det er hun jeg kjenner så har jeg ikke sett henne på over 7 år..så kjæreste eller ikke aner jeg ikke...

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 4:44 p.m.  

  • sommer er deilig, altså! LilleCruz er bare så skjønn med redningsvest på :)

    Etter Blogger Margrethe, Klokken 5:34 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden