Cruzidulls gale verden

onsdag, mai 07, 2008

Trodde du virkelig...

...at en dag eller to's bloggstillhet var ensbetydende med at LilleCruz var kommet? Neida. Jeg har sagt til samboeren at han får en datter som i likhet med hans bedre halvdel (les undertegnede, hehe) alltid er 5 minutter for sen. Jeg har imidlertid oppdaget at to dagers taushet her på bloggen medfører vesentlig øket trafikk på mobilen. Det er jo bare hyggelig. Jeg vet derimot ikke helt hvordan jeg skal ta det når jeg logger meg på msn og flere sender melding med en gang hvor det står: "Jeg hadde håper jeg skulle slippe å se deg i dag"...
Om min skrekkvisjon fra noen netter siden virkelig viser seg å stemme, at LilleCruz ikke vil ut før kjolen er ferdig, ja da får jeg vel bare skylde meg selv og nistrikke videre. Problemet er bare at jeg ikke vet hvor lang jeg må ha denne kjolen, som også blir vesentlig større enn jeg hadde forestilt meg? Strikkefasthet og babystørrelser ligger visst ikke helt for meg noen av delene. Har kommet vesentlig lengre i kjolen, og tror nok den nå bare kan maskes sammen nede og brukes som sovepose, men jeg strikker likevel videre for det er godt å ha permisjon og sitte i solen.
Ellers har jeg i dag trosset store farer og spist ananas. De ser kanskje uskyldige ut, men visste du det, ananas biter? LilleCruz likte det godt i alle fall, men jeg er glad jeg selv har såpass kontroll på kroppen at jeg ikke sparker vilt rundt meg når jeg får noe som smaker.
For de som husker at jeg har en pus på flyttelasset, og som lurer på hvordan det går med henne oppi det hele så må jeg bare si at hun rett og slett storkoser seg som Jærbu! Hun er jo mitt favorittmotiv når det gjelder fotografering, men nå har hun rett og slett ikke tid til å posere. Hun er ute hele dagen, kommer som et skudd fra ingensteds fra for en rask gnikk mot foten og før jeg får sukk for meg, og i alle fall lenge før jeg er oppe med kamera, så ser jeg haletippen forsvinne rundt hushjørnet igjen. Hun har det bra i alle fall.
Måtte nesten ha et bilde av magen på temrin, men nå kan det godt være nok mage. Kom ut LilleCruz!

12 Kommentarer:

  • Flott mage, men sjønner godt du ønsker lille ut derifra.
    De er jo så tunge å bære sånn, og så er de så mye søtere når de er kommet ut. lykke til hilsen rakel

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 7:30 p.m.  

  • Kjempefin mage, den syns jeg du skal beholde noen uker til...

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:35 p.m.  

  • Som Dyveke sier, den magen er jo så fin, så du kan bare ha den et par uker til *mobb, mobb*

    Tipper lillecruz er så smart at hun vil at dagen hennes skal feires av hele kongeriket hvert år, så hun kommer nok på 17. mai ;)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:37 p.m.  

  • Morsom blogg du har og masse fint å se på !Og flott mage :)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:13 p.m.  

  • Du stråler som en sol, og ser veldig lykkelig ut *rørt* Nydelig mage!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:58 p.m.  

  • ååå så flott mage Cruzidull, og ja du stråler og ser kjempelykkelig ut og det varmer!!:0)Kos deg i fin været og hils Pus.

    Etter Blogger Fru Fryd, Klokken 6:18 a.m.  

  • Du kler magen da :-) Men det er på tide å hilse på innbyggeren nå ja.

    Etter Blogger PerJorun, Klokken 8:38 a.m.  

  • Flott mage! Lykke til med den lille. Hun kan jo få komme på min bursdag som er 10. mai. En fin dag å bli født på!
    Kos deg! kamelia i mandagsklubben

    Etter Blogger mandagsklubben, Klokken 12:01 p.m.  

  • Skjønner ikke hvorfor du skal kvitte deg med den flotte magen!
    Tenker stadig på deg, og lurer på om det skjer noe!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 7:26 p.m.  

  • Nå skjer det nok noe snart skal du se, men 17 mai.....heller 16 tror jeg hehe. God helg til deg og lillecruz!

    Etter Blogger Rødhetta, Klokken 8:17 a.m.  

  • Stemmer for at ho kommer på bursdagen min - 17.mai, det er en fin dag å ha bursdag på det! ;-)

    Etter Blogger ♥ Tina ♥, Klokken 10:57 a.m.  

  • Flott mage.Hun kommer når hun er klar for verden,men det er lange dager når det går over termindagen.Lykke til med fødselenog jeg gleder meg til å hilse på lillecruz.Dere må jo selvfølgelig flytte tilbake til Bergen (hi-hi)Ønsker dere en fin pinse.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:52 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden