Cruzidulls gale verden

lørdag, mai 10, 2008

Sweet sweetheart

Ja, så skulle hun komme da. Kjolen er ferdig. Ble ferdig i går siden jeg har sprengstrikket på denne som følge av tidligere nevnte skrekkvisjon. Har faktisk vært så iherdig at jeg har strikket på meg et stripeformet kjøttsår der garnet har gått over pekefingeren. Det er noe til skade det! Kjolen heter sweetheart og er designet av Tora Frøseth. Jeg har vært så heldig å få mønsteret i presang. Dere mindre heldige kan kjøpe det her.
Ok. Detaljene kommer ikke helt godt frem, kjolen er ikke presset enda, men det kan da ikke være det som hindrer LilleCruz fra å møte verden? Ta heller en titt på det nydelige plagget Irene strikket etter samme mønster.
Vel, hva gjør en når en akkurat har avsluttet et plagg og ellers er lite mobil? Sitter man med hendene i fanget? Nei, man legger sporenstraks opp til en ny! Venter jo tilsynelatende på Godot uansett, men til forskjell fra Becketts skikkelse håper jeg da inderlig LilleCruz har planer om å dukke opp til slutt. Og gjerne før andre akt.
Jaja. Her er det i alle fall meldt en strålende pinse så får finne frem burka og se om jeg tør få litt frisk luft. Ja, heldekkende klær er visst nødvendig siden jeg den siste tiden tilsynelatende blir solbrent bare av å se ut vinduet. Jeg skal likevel ikke være den som klager over solen, men heller ønske at den skinner litt på deg som leser denne bloggen og. Ja forresten? Hva gjør du her inne? Kom deg ut i det fine været! I morgen kan det være slutt!
(bitter vestlandserfaring)
God pinse!

34 Kommentarer:

  • Trodde nesten du lå på barsel nå eg he he! Sånn er det å være førstegangsfødende! de små lar vente på seg, men hun kommer jo, det er i vertfall sikkert fniiis blir spennede! Kooos deg nå og nyyyyt de siste dagen i STILLHET, du skjønner hav eg mente nå om et pat måneder! he he, neida, gleeed deg det er sååå herlig! Men du får ha en herlig laaanghelg iallefall. Klem og kos fra Vibbedille

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 1:02 a.m.  

  • Nydelig kjole! Må si det er interessant å se hvor mye babytøy du kommer til å ha klart til Lillecruz. I løpet av neste uke blir det vel lett 6-7 kjoler til?

    Sier som Vibbedille, nyt stillheten og ha ei flott pinsehelg.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 1:09 a.m.  

  • Kjempeflott kjole!
    Jeg gikk 14 og 10 dager over med mine to, ikke morsomt.... Kos deg med finværet og flotte kjoler, ble inspirert til å strikke en kjole til mitt lille barn ( ikke sikker hun bruker den, dette lille vesenet på snart 3 1/2 har bestemte oppfatninger om hva hun skal ha på seg)

    Etter Blogger Fidus, Klokken 6:19 a.m.  

  • Du må bare gjøre som meg, å si med alvorlig stemme: Nå er du ikke leietaker lengre, nå er du husokkupant! Da skal du se hun skjønner at nå må hun komme ut. (Men det blir ikke før i morgen - bursdagen til eldstemann her)
    Du får ha en fin helg, så blir det nok tidsnok action. Jeg ønsker deg i allefall lykke til.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:11 a.m.  

  • Jeg var sikker på å se bilde av lillecruz jeg. Så når jeg leste overskriften og første setning, så tenkte jeg "dæven så mye hun skal skravle før hun skal vise babybilde". Men kjolen var superfin altså!

    Etter Blogger Margrethe, Klokken 9:03 a.m.  

  • Den ble jo kjempesøt. Du skal se ho spretter ut når du står der med strykejernet =P

    Etter Blogger frksnupp, Klokken 9:28 a.m.  

  • Du må bare nyte dagene med strikking og alenekos før lille-Cruz kommer, for da er det andre ting som blir prioritert..! Bebis er bare SÅ kos, jeg har ei lita tulle på 2 1/2 mnd som sjarmerer meg i senk hver eneste dag =)Lykke til med de forestående begivenheter!

    Etter Blogger khs, Klokken 9:41 a.m.  

  • Jeg misunner deg litt som faktisk har nådd termin datoen. Jeg har 5 uker igjen enda... Og i denne varmen er det ikke bare bare, men jeg skal ikke klage... synes det er litt koselig med denne magen også da :) Lykke til og håper du slipper å vente så veldig lenge nå. God Pinse!!

    Etter Blogger Frk. Rothagen, Klokken 10:17 a.m.  

  • Flott kjole!
    Det er så spennende å følge med her nå....!!!
    God pinse :-)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:34 a.m.  

  • Kjempe fin kjole ja.Er jo så spent på når den lille kommer.
    Ønsker deg en go pinse,å får håpe det blir noe snart.
    Klem.jannicke.:-D

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 2:56 p.m.  

  • Ønsker å være den første som gratulerer deg her inne siden jeg ikke er i nærheten (buhu), så: GRATULERER med den lille mini!!! :-D Snakket nemmelig med Elisabeth tidligere i dag;) Håper alt har gått som det skulle (vet ikke helt hvordan dét er, men uannsett..)Og at du og den nye familien har det helt supert. Kom deg på fote og ta en masse bilder hehe, men for all del; kos deg med lilleAnette(:P) først!!!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 7:04 p.m.  

  • Din lille datter må være verdens bestutstyrte lille ullklump, heldiggrisen! Det er utrolig mange flotte babyplagg som har vokst frem mellom hendene dine gjennom svangerskapet! Husker du i det hele tatt hvordan du strikker raggsokker..? Massevis av klemmer - håper du kommer på visningstur til Bergen om ikke så lenge!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 12:01 a.m.  

  • *leser kommentarerer*

    HVA? Er babyen kommet? GRATULERER!

    Etter Blogger Margrethe, Klokken 10:01 a.m.  

  • Gratulerer så masse med den skjønne prinsessa! Hun er helt nydelig! Kos dere masse fremover:)
    Stor klem fra en rørt vivi, som sitter her med tårer i øynene og prøver å lese til eksamen.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:36 a.m.  

  • Gratulerer med lillecruz! Hun er kjempesøt. *snufseklem*

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 4:54 p.m.  

  • Får slenge meg på å gratulere jeg også, siden det ser ut for at LilleCruz har kommet. Håper alt er bra med dere, og at dere kooooser dere nå! :)

    Etter Blogger Elisabeth MD, Klokken 7:00 p.m.  

  • Må gratulere jeg også =)

    Etter Blogger khs, Klokken 8:32 p.m.  

  • Gratulerer så mye med lillecruz :)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:04 p.m.  

  • Jeg stoler på alle som har kommentert foran meg her og sender en gratulasjon jeg også. :-) Blir spennende å få se lilleCruz. Håper alt gikk bra.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:00 a.m.  

  • *venter spent på bilde av lillecruz*

    Etter Blogger Margrethe, Klokken 9:52 p.m.  

  • Morsomt å lese bloggen din, her er det all grunn til å være inne viss en ikke har sære interesser som "grynning" i mai! Sjekk bloggen min :)
    Lykke til med fødsel og baby ;)
    Gratulerer, litt på etterskudd ser jeg av andre kommentarer at her har det skjedd store ting.

    Etter Blogger Guro, Klokken 9:53 p.m.  

  • Gratulerer med lillecruz, håper alt står bra til med dere :)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:24 a.m.  

  • Hurra for Lillecruz!!! Gratulerer så mye, gleder meg til visningsturen, ja!!!

    Etter Blogger Irene, Klokken 9:38 a.m.  

  • nydelige skjole i flotte farger..
    mmmm ventetidenkan jo være spennende så lenge det ikke er 24 grader i skyggen :)... da er den heller tung og trått. Solbrent ved å se ut vinduet :):) sola er bare så herlige..for oss som ikke blir solbrendt av å kunn se ut av vinduet, da er det burkaen må til og den må som sagt være heldekkende fra topp til skosålene. ha en forsatt fine uke.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:46 a.m.  

  • Dobbelgratulasjon: Baby og bursdag - HURRA!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:49 a.m.  

  • Gratulerer så mye med dagen i dag.. Nydelig kjole du har.. hun har nok bare ventet på å kunne kombinere ferdig kjole og mammas bursdag.

    Ønsker deg en herlig uke videre..
    Klem

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:28 a.m.  

  • Skulle inn og gratulere deg med bursdagen idag, men ser fra kommentarene at lille-Cruz har kommet? Dobbeltgratulerer i så fall!!! Kos dere!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:53 a.m.  

  • Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    Etter Blogger Anlen, Klokken 12:46 p.m.  

  • Her måtte eg skrive nytt innlegg:) gratulerer med dagen i dag, og gratulerer med veslejenta! Så fint at ho bestemte seg for å kome ut:) Ho må stå på, om ho skal klare å bruke alle dei fine kleda du har til henne!!

    Etter Blogger Anlen, Klokken 12:49 p.m.  

  • Gratulerer med dagen også :)

    Etter Blogger Margrethe, Klokken 1:41 p.m.  

  • Gratulerer med Dagen og den lille.
    Klem fra Jannicke

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 2:15 p.m.  

  • Hei!! Gratulerer med bursdag og baby! :D :D Håper alt står bra til i Bergen, og at du legger ut bilde her, så jeg også får seee! :)

    Stor klem fra fm-eks-kollega-Jannicke. ;)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 7:43 p.m.  

  • Gratulerer med lille-Cruz og med dagen :)
    Lykke til med familie-livet. Mange nye utfordringer blir det heretter.
    Gratulerer til den nybakte pappa`n også :)

    Etter Blogger Bodil, Klokken 9:22 p.m.  

  • Gratulere med dagen og baby! :)

    Etter Blogger Strikkelaura, Klokken 9:23 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden