Cruzidulls gale verden

lørdag, mai 17, 2008

Gøy på landet!

Ja, så feirer vi nasjonaldag!
Jeg har tidligere blogget litt fra hvordan jeg vanligvis feirer 17. mai i Oslo, med frokost (som gjerne varer hele dagen, kvelden og natten) store folkemender, hornmusikk og barnetog. I år ble ting litt annerledes, ikke bare det at vi har blitt småbarnsforeldre, men i år feires altså 17. mai på Klepp. Jeg har jo skrevet litt om Klepp, og skal ikke rippe opp i dette, annet enn å nevne at det nok er en litt annen skala på både feiring og barnetog enn det vi er vant med. Ok, vi kom 5 minutter for sent til åpningen, og da var jammen toget alt gått. Litt hornmusikk fikk vi da alltids med oss (praktfull bart på dirigenten i Horpestad hornmusikk) og så denne da. Sånt no hakke vi i by'n:
Om vi gikk i tog? Døm selv:
Oi, nå lukter det litt løye her, så jeg har tydeligvis en jobb å gjøre... Så skal vi opp i 2 .etasje og avslutte for kvelden. Selv om skalaen er litt mindre er i alle fall maten like god.
Og til alle de som muligens kikker innom i dag: Gratulerer med dagen!

8 Kommentarer:

  • Takk det samme til dere også!

    Alltid spennende å se hva som er tradisjonen på andre steder, tjihi!

    Ha en strålende 17.mai, og kos dere!

    *Klem!*

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:27 p.m.  

  • Se der ja! Det ER jo virkelig gøy på landet!
    Gratulerer med dagen!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:30 p.m.  

  • Om du jekk oppøve?

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:06 p.m.  

  • *fnise*

    På Jæren de potla å greve..

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:34 p.m.  

  • *he he* Jeg vet alt om å være babymamma og komme fem minutter for seint til prosesjonen *fnis* Regner med dere har kost dere masse uansett :)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:38 p.m.  

  • Overraskelse til deg i bloggen min =)

    Etter Blogger khs, Klokken 11:18 p.m.  

  • Gratulerer med overstått nasjonaldag, og lille-Cruz ! Det ligger en award til deg i bloggen min :) klem - Tone M

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:19 p.m.  

  • Vel overstått 17 mai, og tusen takk for vinen, det var slettes ikke nødvendig (men kjekt)
    Det ligger forresten en Award til deg i bloggen min!

    Etter Blogger Irene, Klokken 11:01 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden