Cruzidulls gale verden

lørdag, mars 08, 2008

Et passende lite prosjekt for en kveld

I går fikk jeg bekreftet min antagelse at madam møllers babysokker fint kunne strikkes i løpet av en liten kveld. Ok, sannheten er at sløyfebåndene ble tredd i i dag, men det skyltes ene og alene latskapen i at jeg ikke orket finne det rosa båndet frem fra skuffen før jeg la meg.I oppskriften står det at en skal bruke pinne 3,5, Jeg brukte pinne 2,5 på dette prosjektet og sokkene ble følgelig bitte bitte små. Samboeren mener at det er urealistisk at disse vil passe noe som helst, men jeg har en liten tro på at størrelsen er fin for en som er helt fersk i denne verden. Som dere ser gjelder ikke det min samboer...

5 Kommentarer:

  • Så nusselige sokker :-)
    Ha en flott kvinnedag og helg..

    Etter Blogger Unknown, Klokken 12:45 p.m.  

  • Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    Etter Blogger Inger , Klokken 12:54 p.m.  

  • Kjempesøte!
    Ha en fin helg!

    Det er jeg som slettet innlegget over her - ble helt feil!

    Etter Blogger Inger , Klokken 12:56 p.m.  

  • Disse har jeg også strikket! De sitter supergodt på små bebissføtter. Flotte de er altså!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 4:09 p.m.  

  • de babysokkene var virkelig fine =) Kan jeg spørre hvor du har funnet oppskriften :) ?

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:12 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden