Cruzidulls gale verden

mandag, mars 24, 2008

All by myse-e-elf...

Neida, jeg sitter ikke her og synger på Celine Dion, men i går fylte samboeren opp store, lånte Jeepen og kjørte av gårde med nok et flyttelass. I det samme begynte det å sne.
Tilbake i leiligheten sitter jeg med Eva Cassidy og noen hesper med garn som jeg klamet meg til i desperasjon. Badet i selvmedlidenhet kom dynen frem på sofaen og da pusen i tillegg kom for sin andel kos ++ så var ikke ting så ille like vel. Dessuten er det ikke mange dagene det er snakk om, og det er nok av ting å ta fatt på i leiligheten for å få tiden til å gå... og da snakker jeg ikke bare om påskeegget på bordet.
Jeg må innrømme at gårsdagen ikke bød på de store vandringene bort fra sofaen, hvor pus og jeg residerte, annet enn påfylling av glass og oppvarming av restemiddag. Til en tragisk ubåtflim på tvN fikk jeg også ferdigstrikket luen til fanasettet. Hurra, enda en ting å montere...
Dagen i dag ser nesten ut til å bli like uvirksom som i går, så bør vel snart ta grep for å gjøre noe med det. I morgen kommer nemlig en fancy interiørkonsulent for å fortelle hva vi best kan gjøre for å fremheve leilighetens positive sider før fotografering og visning. Det bør ikke være nødvendig for henne å bruke tid på å fortelle meg at skittentøy på badet og oppvask på kjøkkenbenken ikke er ting som burde forekomme. Men først middag. Og så må man vel hvile litt etter det? Eller?

3 Kommentarer:

  • *trøster* Det gjelder å kose seg så godt som man kan! Godt du har pus å holde deg med selskap.
    Blir kjempekos å treffe deg i morgen!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 6:40 p.m.  

  • Du vet du snart må stoppe å strikke til LilleCruz, sant? *fnis* Settet kommer til å bli kjempefint. Skjønner godt at du ikke vil flytte fra verdens vakreste by. Du kommer til å bli savnet!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:01 p.m.  

  • Tusen takk for i går, det var kjempekoselig. Og det var veldig kjekt å endelig å få møte Pus, som hadde den mykeste pelsen jeg noensinne har kjent. Må også si meg enig med Kicki, du må ikke strikke så mye mer til Lillecruz nå..hihi

    Etter Blogger Irene, Klokken 9:12 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden