Cruzidulls gale verden

tirsdag, august 25, 2009

Bondefanget

Her har jeg en splitter ny maskin og drømmer om å sy de mest kreative kolleksjoner til LilleCruz. Så tar jeg frem maskinen da for å kose meg, men så kommer mannen med en bukse han så gjerne skulle ha fått fikset. Jeg aner ikke hva han driver med for å få hull store som tallerkener, men en gammel broderiramme, litt svart gardinstoff og uendelig med tålmodighet både i fra Broder'n og meg fikset biffen.
Og så var det bare å pakke sammen. Kvelden er over og jeg kryper til sengs sårhalset og svineinfluensabekymret. Passer aldri å bli syk, men særdeles dårlig akkurat nå. Uansett er det mest sannsynlig ikke noe en god natts søvn ikke kan kurere...

2 Kommentarer:

  • Huff da, håper du ikke fikk svineinfluensa da!
    Ville bare si at du lager veldig mye fint :-)

    Etter Blogger Tussi, Klokken 9:45 a.m.  

  • Heisann!!
    Så morsomt at du tok turen innom bloggen min, kom gjerne tilbake:-) Og 23 april er en fin dato å gifte seg på, det er jeg helt enig i!
    La du merke til at bloggene våre heter nesten det samme? karis gale verden, og cruzidulls gale verden. Utrolig morsomme sammentreff.Karis gale verden var russenavnet mitt, og har hengt på meg siden da.Og innimellom så er det nok en gal gal verden jeg lever i:-)

    Etter Blogger Unknown, Klokken 7:37 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden