Cruzidulls gale verden

mandag, mai 25, 2009

En stor dag!

I dag er en stor dag! 
Ikke fordi LilleCruz, rødprikket og sårhalset, har vært hjemme fra barnehagen. Det er heller ikke fordi jeg har kommet hakket videre på den såkalte designkjolen, for jeg har strikket feil og må rekke opp. Igjen. Derimot er det stort, og ganske fantastisk, at LilleCruz  i dag plutselig slapp seg og gikk fem skritt!
Jeg er så stolt så stolt selv om jeg tar det for gitt at vi går travle tider i møte. Bokstavelig talt. I morgen er vi nok tilbake på fote. Alle tre. Nå tror jeg jeg må gi meg før jeg går helt av skaftet med disse ordspillene. Tenk at en mandag kan være så god. Ha en fortsatt fin dag!

14 Kommentarer:

  • Jubel! Det er en stor stor dag!!!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 7:20 p.m.  

  • Fantastisk. Nå blir det travelt.

    Etter Anonymous Tittei, Klokken 7:20 p.m.  

  • Herlig, tenk at hun er så stor allerede!!!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 7:27 p.m.  

  • Gratulerer LilleCruz med dine første steg alene.

    Etter Anonymous Tutten, Klokken 7:35 p.m.  

  • Noe så arti da!!! Det er jo en flott dag! :D

    Etter Anonymous Renate, Klokken 8:01 p.m.  

  • Så moro! Gled deg til å løpe etter!

    Etter Blogger Monstermønster, Klokken 8:21 p.m.  

  • Fin ny fasong - og en travel tid i møte. Nå vil hun bare gåoggåoggåoggå hele tiden ;O) Lkke til ja!

    Etter Anonymous Teraks, Klokken 10:56 p.m.  

  • Å, det er så herlig med de første skrittene. Gratulerer så masse!

    Etter Blogger amylin, Klokken 11:01 p.m.  

  • Gratulerer til LilleCruz. Nå blir det travelt :)

    Etter Blogger Inger , Klokken 9:42 a.m.  

  • Haha. Ja sånn kan det gå...!
    Dette er jo et skikkelig framskritt.

    Nei, nå skal jeg også stoppe før jeg går amok med ordspill - ha en fin, fin dag!
    Pludrehanneklem

    Etter Blogger Hanne, Klokken 9:56 a.m.  

  • grattis med vandrende LilleCruz, nå GÅR du travle dager i møte :-)
    Ha en fantastisk dag.

    Etter Blogger AnitaK, Klokken 12:00 p.m.  

  • "Alle disse dagene som kom og GIKK - ikke visste jeg at de var livet...."


    Tillykke med vandrende liten Cruz :-)

    Etter Anonymous Mmmarianne, Klokken 9:31 p.m.  

  • wow - så flink hun er!!!
    Og DE søte skoa *smelt*
    Hvor gammel er hun nå??

    Ha en fin helg!!

    Etter Anonymous Bella, Klokken 11:56 p.m.  

  • Hei

    Synes du har strikket så nydelig kjole(tunika)i hvitt,så lurer jeg veldig på hvilket garn hos 123knit du har brukt (hva garnet heter)

    takknemlig for svar
    MVH marianne

    Etter Anonymous marianne, Klokken 10:16 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden