Cruzidulls gale verden

lørdag, mai 23, 2009

Og spøkelset lever videre!

Jeg er vanligvis ikke blant dem som er mest interessert i fotball, men ingen regel uten unntak. For to dager siden fant jeg frem skjerfet fra skapet og rigget meg til i sofaen. I mangel av øl i kjøleskapet fikk et strikketøy duge, og valget falt på en liten sweetheart som ble påbegynt for noen uker siden, men som stoppet helt opp noen runder ut i det usedvanlig langdryge skjørtet. Kampnerver fikk imidlertid fart på pinnene og da det ble blåst av 4-4 felte jeg samtidig de siste maskene i skjørtet.
Kjolen er ment som barselgave og i min iver da jeg la opp hadde jeg ikke tenkt å strikke bare én, men tre (!) til små jenter som alle er ventet utover sommeren. Selve bærestykket er raskt og gøy å strikke, men tanken på det skjørtet får meg til å revurdere planene om to til. Mens jeg venter på fasiten på et lite dilemma ved ferdigstillingen av denne legger jeg opp til en liten kjole til, denne gangen helt etter mitt eget hode. Håper det blir bra, men ting blir ikke alltid som ventet og jeg er fortsatt av den mening at kampresultatet skulle ha blitt 4-3. Til Lyn.

2 Kommentarer:

  • Å, desse kjolane er berre så fine! Eg held på med ein i lyngfarge- spent på korleis det blir å strikke skjørtet. Eg er heilt einig med deg i at det er finast med opninga bak!

    Etter Blogger LindaE, Klokken 12:53 p.m.  

  • Det er jammen ikke ofte jeg heier på Lyn, men jeg heier på alle som spiller MOT VIF, LSK, RBK og Viking. Ja og Stabæk, Start, Fredrikstad og Tromsø. Hm egentlig heier jeg ikke på noen, men jeg vil frem til at jeg heide på Lyn her hin dagen. (Man heier da ikke på Andresen vel)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:32 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden