Cruzidulls gale verden

onsdag, mai 20, 2009

Et stille beskjedent hei!

Jeg vil så gjerne slenge meg ned i sofaen. Beina på bordet og strikketøyet i hendene. Produsere de fineste ting, kanskje med tv susende i bakgrunnen og laptop i fanget - i kjent stil! (muligens med unntak av de fineste ting). Men hvor ble jeg av? Sist innlegg her er i fra 26. april og når jeg ser på kalenderen er det jammen lenge siden...
Det må sies at det er travelt å være kåne, og mor og i alle fall når Lufthansa bestemmer at du skal bytte navn og du først blir klar over det fire dager før avreise. For ja, vi har vært på reisefot. Uansett er ingenting uoverkommelig. Vi fikk dratt og kom oss hjem og jeg har til og med fått bunaden ut av skapet og brukt den på 17. mai. Uten at jeg egentlig vil innrømme at jeg først pustet riktig godt etter å ha tatt den av om kvelden og at jeg til og med hadde sydd den ut flere cm. Helt selv. Fokuser på det siste er du snill.
Hipp hipp hurra for folketog!

Jeg har til og med fått strikket. Litt. Innimellom.
Mens du venter på flere innlegg her (om det fortsatt er noen som venter?) kan jeg anbefale et nytt forum på webben:


og en ny blogg:


I'll be back for more!

6 Kommentarer:

  • Herlige Lillecruz! Kjekt å se deg tilbake i bloggen. At det innimellom ikke er nok tid til å dekke alle gjøremål, det er visst bare noe som hører voksenverdenen til. I alle fall er det veldig lenge siden jeg har kjedet meg på grunn av at det ikke skjer noe..

    Etter Anonymous lise, Klokken 10:00 a.m.  

  • Heihei! *vinker*

    Ser ut som bunaden passet helt fint den, å puste er oppskrytt. ;o)

    Nyt tiden med småbarn, selv om det er travelt. Det går så fort...

    Etter Anonymous mimouna, Klokken 11:51 a.m.  

  • Står skikkelig respekt av å fikse bunaden sjøl, altså!

    Hyggelig å se 17-mai-bilde av tulla di!

    Etter Anonymous Mmmarianne, Klokken 12:44 p.m.  

  • Det var to flotte jenter!!

    Etter Blogger Fru Fryd, Klokken 10:38 p.m.  

  • Så fine dere er!

    Etter Blogger Hanne, Klokken 8:38 p.m.  

  • Så flotte dere er begge to!

    Etter Anonymous Merete, Klokken 12:53 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden