Cruzidulls gale verden

lørdag, april 04, 2009

Påskegodt!

Godsakene har kommet. Det vil si godsakene kom nesten med en gang og allerede for mange dager siden! Hvilken herlighet. Samboeren viste dog måteholden interesse for mine nyervervelser. Jeg tenker nok kanske de bløte hespene får mer fortjent beundring om jeg legger dem ut her. Se og nyt, mens jeg leter etter en fristende oppskrift:
Dette er påskegodt som verken jeg eller lommeboken blir feit av! Og skulle nå lommeboken være slunken føler jeg meg likevel rik når LilleCruz lager de mest fantastiske ting og vi kan pynte huset til påske og konstatere at vi har et høyst begavet barn. Som om vi noen gang hadde tvilt på det.
God Påske!

6 Kommentarer:

  • For en nevenyttig liten frøken! Bedårende kyllingting!

    Hespene beundres med store, våte øyne...

    Ønsker den lille familien en god og glad påske!

    Etter Anonymous Mmmarianne, Klokken 6:49 p.m.  

  • Så masse fint garn du har kjøpt, skjønner godt at du er fornøyd. Kyllingen var jo bare suuupersøt. Bare vent til hun blir litt større og kommer hjem med et par tusen tegninger... Oppdaterer du telleren din med det nye garnet du kjøper? *fnis*

    Ønsker deg og dine en fin påske :-)

    Etter Anonymous Kicki, Klokken 8:05 p.m.  

  • Barnelaget pynt må jo bare være det flotteste man kan pynte med:-) Hespene er nydelige, har nettopp nøstet opp mine 2 grønne samme som dine i kveld, og er klar for å legge opp til noe nytt:-)

    Etter Blogger Frk. Chilli, Klokken 8:12 p.m.  

  • Skikkelig godteri i mine øyne, nesten bedre enn Nidars påskeposer :) Dere må ha en super påske!

    Etter Anonymous Elisabeth, Klokken 10:31 a.m.  

  • God påske fra en litt misunnelig garnliker :-)

    Etter Blogger merete, Klokken 10:56 a.m.  

  • For en flott påskepynt LilleCruz har laget. Jammen har du et begavet barn ja ;)

    Ønsker deg og familien en fin påske!

    Etter Blogger Inger , Klokken 5:26 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden