Cruzidulls gale verden

søndag, mars 22, 2009

Litt i midten

Jeg burde ikke klage, ikke når sambo litt utpå kveldingen spør om jeg vil ha noe mat og hva jeg i såfall vil ha. Han blir skuffet over det lite kreative svaret, men bestillingen blir bragt opp på fat og jeg lurer i det stille på om jeg virkelig sa; "to skiver uten smør, med rødt syltetøy i midten"...
Bildet ble tatt med laptopens webcam. Ble litt mørkt, men det er tross alt søndag. Kanskje kommer bloggoverskuddet tilbake til uken. Det er lov å håpe. Jeg håper.

2 Kommentarer:

  • To kjappe, ja. Her brukes ikke syltetøy som pålegg, men det er jo utrolig godt med fersk loff og syltetøy da. Fikk litt lyst på det, så må nok ut og handle i morgen.

    Etter Blogger amylin, Klokken 11:18 p.m.  

  • Best å bare smile pent og takke for at du får maten brakt, da er det muligheter for at det skjer igjen vettu :) Jeg liker forresten best at pålegget er overalt, jeg. Til og med på syltetøyfronten..

    Etter Blogger AnitaK, Klokken 9:24 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden