Cruzidulls gale verden

torsdag, januar 22, 2009

My name is Bond

Jeg har skrevet i det vide og brede om garnlageret mitt. Jeg har veid og vist glimt av den delen jeg nyter. Jeg har nevnt noen ganger den delen jeg ikke er fult så stolt av. For å kvitte seg med uvenner er det greit å ha kontakter. La meg presentere agent BOND:
Agent Bond, eller Dobble 0 Knit som han også kan kalles skal hjelpe meg å redusere alle de stumper og odde nøster jeg ikke vet hva inneholder eller potensial de besitter. Planen er at Bond (muligens pensjonert fra de sysler vi vanligvis vet han bedriver) skal spytte ut lange fargerike remser som jeg til slutt skal sy sammen og bre over meg på sofaen sure vinterdager som i dag. Vi har dog hatt en litt trøblete start. Bond trenger nemlig en sterk leder og en fast hånd. Han hvilte ut mens jeg var i Oslo og har nytt til fulle at undertegnede har skrantet i lengre tid. Det blir ikke karakterfast Bondstyring når verden har rotert, jeg har måttet ta støttesteg når jeg går og har følt meg en smule sjøsyk mens jeg dro sleden med BOND. (Nei, ingen spreke biler her). Noe har vi likevel fått gjort.
Og mere skal det bli. Jeg har endelig tatt turen til Doktor Nesehorn og fått svarte små pastiller. Jeg håper ikke MadamStrikk trenger sin Bond med det helt første, for jeg trives i hans selskap og her vil han få mer en nok å gjøre. Det er noen kg garn det er snakk om å destruere omvandle, men jeg har bestemt meg for å vente med oppveieing til teppet er ferdig. Det har nemlig ikke gått så helt godt med garnslankingen i det siste. Ikke bare var alpakkaen nedenunder en kraftig utskeielse, men det røde garnet som nå er på pinnene jeg lurte med meg gjennom sikkerhetskontrollen var visst ikke med i den første veiingen heller... Var visst ikke i huset en gang da veiingen ble foretatt om jeg får være så ubetenksomt ærlig... Regner med at jeg blir tilgitt sprekken like vel, for alt er lov når det skal bli deilig barnehagetøy til LilleCruzen. For ja, jeg gir ikke opp manuell strikk helt enda. Det som skal bli heldress til LilleCruz har vært deilig å klamre seg til i disse sjøgangstider.
Nei, nå må jeg ta opp tråden der jeg slapp. Benytter anledningen til å ønske alle en fin fristund, for nå tar jeg helg!

9 Kommentarer:

  • Så kult med strikkemaskin da!! Regner med at kiloene blir forvandlet i en rasende fart :-)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 5:50 p.m.  

  • Du får ha lykke til med Bond, han oppfører seg nok når du bare viser ham hvem som bestemmer. :)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 6:55 p.m.  

  • Bond ser ut som et kjekt bekjentskap. :o) En sånn agent skulle man hatt, i alle fall på besøk. Lykke til med teppeproduksjonen!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:11 p.m.  

  • My name is Bond, Knit Bond hihi.. må være herlig å få unna restegarn på den måten. Og det er en av grunnene til at du er nevt i bloggen min :-)

    Etter Blogger PerJorun, Klokken 11:58 p.m.  

  • Bond klarer jo det utroligste, og dersom han kan kreere noe varmende i tillegg er han en sikker vinner... Ha en flottt helg!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:30 a.m.  

  • Synes du har en inspirerende og koselig blogg !

    Har en award til deg i bloggen min... :)

    Lykke til med Bond !

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:01 p.m.  

  • Kan jeg sende litt garn til deg og få teppe i retur? *meeeeeeget optimist*

    Etter Blogger Margrethe, Klokken 10:11 p.m.  

  • Ikke verst å ha sin egen Bond da... Jeg har noe til deg i bloggen min.... Ha en fin dag!

    Etter Blogger Elin Osa Søreng, Klokken 2:22 p.m.  

  • Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:44 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden