Cruzidulls gale verden

onsdag, april 01, 2009

Nå for tiden...

...går det visst fortere å få strikket en bukse enn å oppdatere bloggen. Jeg kan i alle fall skryte av å være tom for fargene fuksia og plumme i min lille beholdning Filcolana Lambs Wool. Det mørke blå har jeg noe igjen av, men ikke så mye at jeg ikke kunne forsvare en aldri så liten handel på 123knit. Ja, jeg er et svakt menneske.
Om dette er tiden for erkjennelser så må jeg vel innrømme at buksen har vært ferdig i lengre tid. Begynte kvelden 4. mars og felte av ikke mange dagene senere. Et seminar over to fulle dager bidro i det alt vesentligste til at strikkingen gikk så hurtig og ikke minst til at beina ble så lange. 
Når det er sagt vil jeg si at jeg aldri før har strikket i arbeidstiden, men når 109 byråkrater spiste popcorn og softis på et fagelig tungt seminar tror jeg ingen reagerte på at den 110ende strikket...

4 Kommentarer:

  • Så deilig den så ut. Du er jo bare en superflnik strikkende mamma :-)

    Etter Anonymous Kicki, Klokken 9:54 p.m.  

  • Så flott bukse Lille Cruz har fått. Kjekt å ha noe hun kan vokse i ;)

    Etter Blogger Inger , Klokken 9:54 p.m.  

  • Den så deilig og myk ut - hun er heldig som har en så flink strikkemamma!

    Etter Blogger Lykkelinn, Klokken 11:00 a.m.  

  • Så deilig! Ullbukser er noe av det vi bruker mest til barnehagebruk. Har du improvisert mønster?

    Og popcorn og softis på seminar? Montro om jeg har vært på samme hotellet i stavangerområdet, etter fem softis ble det tidlig kveld på meg :)

    Etter Blogger Monstermønster, Klokken 2:22 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden