Cruzidulls gale verden

søndag, april 19, 2009

En uendelig fin gave!

Sist uke fikk jeg plutselig et nummer av Dyveke! Nå skal det være sagt at dette ikke var en perversitet av noe slag, men en lett gjenkjennelig rekke av tall og bokstaver som kunne fortelle at det allerede lå en pakke til meg på vår lokale post i butikk. 
Inne i pakken lå et aldeles nydelig kort som multikunstner Kiwa må ha brukt mye tid på, og en stooor innpakket presang! Jeg er vanligvis ikke av den tålmodige sorten, men det stod at pakken var til både meg og sambo og da måtte jeg vel vente da? Heldigvis trengte jeg ikke vente lenge. Selv om mannen ikke hadde meldt ankomst før sent til kvelds sa både Dyveke og Kiwa at jeg kunne åpne pakken med en gang, og da var jeg ikke vond å be. Snakk om å gjøre dagen, bare se hva pakken inneholdt:
Jeg ble både rørt og overveldet før jeg ble så og si blindet da brillene mine begynte å dugge. Jeg kan bare tenke meg at det ligger mange timer arbeid i lappene, og ikke minst i monteringen. Resultatet er nydelig! Det mest fantastiske teppet jeg noen gang har sett!
I lappene finner du fisker og hjerter og ugler. Til og med en stor grå pusekatt og Bergens verdenskjente bryggehus  har gjemt seg vekk i rutene og minner om hvor dette teppet kommer fra. Jeg savner ikke byen noe mindre etter dette kan du tro.
For ikke å snakke om å savne alle de gode vennene jeg dro i fra. 
Synne
Tusen tusen takk for den uendelig flotte bryllupsgaven! Jeg kan ikke si annet enn at jeg er rørt og takknemlig og at jeg virkelig vet å verdsette den nydelige presangen! 

11 Kommentarer:

  • Så kjekt at teppe er kommet fram:0)

    Dyveke har gjort en kjempe jobb med monteringen. Utrolig gøy å se det ferdige prosjekte:0)

    Håper du hadde en uforglemmelig,gøy og opplevelsesrik dag på lørdag.

    Ønsker dere alt godt på turen som dere snart skal ut på;0)

    Klem fra Fru Fryd og gjengen

    Ps. er det ok at jeg låner bilder av det flotte teppe, og blogger om det på bloggen min?

    Etter Blogger Fru Fryd, Klokken 8:44 p.m.  

  • Så kjekt at bryllupsteppet er kommet vel frem og at det gjorde lykke .Ønsker dere alt godt på bryllupsturen.Må nok få lov til å låne bildet av teppet jeg også :)

    Etter Anonymous Tutten, Klokken 8:55 p.m.  

  • For et fantastisk flott teppe dere har fått!

    Lykke til med det forestående!

    Etter Blogger Inger , Klokken 9:34 p.m.  

  • Teppet ble veldig fint, og er slett ikke så vanskelig å brette sammen som Stine mener. Dyveke har gjort en fantastisk monteringsjobb.

    Dere må ha lykke til på den store dagen!

    (og skal vi ikke få høre mer om utdrikkingslaget?)

    Etter Anonymous lise, Klokken 9:43 p.m.  

  • Kos deg med teppet. *glad*

    Etter Anonymous Tittei, Klokken 1:29 p.m.  

  • Jo Lise, det er det! Spesielt når man sitter inneklemt i en sofa... Så det så!

    Ellers var det kjekt å høre at det kom trygt frem og at det falt i smak!

    Kos deg masse på bryllupsdagen, så gleder vi oss alle til å få se bilder i etterkant! God tur!

    Etter Anonymous Stine, Klokken 1:06 a.m.  

  • Gratulerer så mye med bryllupsdagen!

    Etter Blogger khs, Klokken 10:20 a.m.  

  • Gratulerer med den flotte gaven, du har jammen meg kjekke venner altså :) Lykke til med bryllupet. Klemmer i fleng

    Etter Blogger AnitaK, Klokken 10:52 a.m.  

  • Åh, så fint det ble! Ønsker dere masse lykke til!!!

    Etter Anonymous Anne-Ruth, Klokken 10:57 p.m.  

  • Hei på deg Cruzidull! Gratulerer så mye med den store dagen! Har fulgt produksjonen av gaven deres og er imponert(men ikke overrasket) over resultatet. Hils Cruzimannen!

    Sjampisen er sprettet... ;-)

    Etter Anonymous Altmuligmannen, Klokken 12:44 a.m.  

  • ja du verden,....dette var litt av ett teppe..mye og pent arbeid ligger bak her ja..så koselig det va her inne du:)

    Etter Blogger Monicas, Klokken 6:30 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden