Cruzidulls gale verden

mandag, april 06, 2009

Ikke mere hoste hoste

Mens LilleCruz sover de uskyldiges søvn ser mor dagsrevyen og feller av prosjekt to i den O'store stresskonkurransen. Babygutten stiller villig opp som modell i eierinnens fravær, for det er klart det blir kaldt i skumringstimen, selv for en plastdukke. 60 g mykeste myke alpakka skal holde LilleCruzen hostefri og varm mens hun utforsker store verden og lager sandkaker til mor.
Så er spørsmålet, hva skal jeg finne på nå? Jeg har planene klare etter en svipptur på Ravelry i dag. Og jeg har litt garn å velge i. Det er bare trivielle ting som stopper meg fra å legge opp akkurat nå, trivielle ting som husarbeid, klesvask og en tv som må slås av med makt om jeg skal makte å rikke meg fra sofaen. Wish me luck.

8 Kommentarer:

  • Den halsen ser kjempegod ut, og holder nok frøkna god og varm, ja. Bra du har litt garn å velge i, du vil vel ikke risikere å gå tom i påsken?? Nydelige farger, blir sikkert noe mer til jenta. Ønsker deg ei super påske :)

    Etter Blogger AnitaK, Klokken 8:45 a.m.  

  • Herlig hals!Myk og god. God påske!

    Etter Blogger medina, Klokken 11:08 a.m.  

  • Heisann. Innom med en god påske klem :)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:13 a.m.  

  • Så deilig halsen så ut. Der minnet du meg på noe, ja... :0)
    Herlig garn du har stående også!
    :0)

    Etter Blogger Hobbymegher, Klokken 11:56 a.m.  

  • Åhh, den halsen så kjempedeilig ut! Gleder meg til å se hva du skal trylle frem av det fiiiine garnet. Gudd løkk ønskes deg :-) Kjenner at min rompe blir sittendes i sofean i dag. Trenger mere enn lykkeønskninger for å flytte den...

    Etter Anonymous Kicki, Klokken 6:21 p.m.  

  • Den halsen er nok god og varm, ja! Sølekaker er ikke å forakte. Finnes værre bakst - tro meg...

    Deilig godteribilde av nz'en din også! *sikle*

    Ha en fotsatt fin påskehelg!

    Etter Anonymous Mmmarianne, Klokken 7:44 p.m.  

  • Deilig med en varm hals rundt halsen ja.. Garnet ditt hadde helt herlige farger, blir spennende å se hva det skal omformes til.

    Etter Blogger hobbyvenn, Klokken 8:34 p.m.  

  • Hei:0)

    Er bare innom for å ønske deg en flott og super helg i vårsolen.

    Etter Blogger Fru Fryd, Klokken 11:49 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden