Cruzidulls gale verden

søndag, mai 24, 2009

Jeg fornyer!

Og noen vil kanskje mene at det er på tide etter vel tre år i grønt. Uansett kan det medføre noen endringer fremover. Jeg har også gått igjennom linkene mine. Fjernet noen døde og lagt til noen nye. Mangler det noe så gi meg gjerne et pip.
Når det gjelder barselgaver og min plutselige selvinnsikt at tre sweethearts innen sommeren ikke var særlig realistisk har det medført at jeg har begynt arbeidet med et eget design. Som man ser over er det ikke helt vellykket det heller. Jeg skal likevel ikke oppfinne kruttet på nytt, så jeg satser på å gjøre et par forsøk til før jeg heller biter i det sure eplet, den søte sweetheart eller kanskje bare går på polarn o'pyret?

4 Kommentarer:

  • Lykke til med ferdigstillelse av tre babykjoler:) Jeg har en babyjakke og en barnegenser som jeg ikke blir ferdig med.Jeg trenger et solid spark bak ,men tror neppe det hjelper(hi-hi)Slitan med nytt utseende på bloggen.

    Etter Anonymous Tutten, Klokken 7:21 p.m.  

  • sjekker at linken min er der... Fnis!

    lykke til med eget design! Etter å fått vite om fire andre som har termin samtidig med meg, innså jeg at det å strikke genser/kjole til alle ble ambisiøst... så nå prøver jeg meg på luer med litt attåt. Kan aldri ha for mange av dem, siden de mystisk er borte når man skal ut døra.

    Fint i blått!

    Etter Blogger Monstermønster, Klokken 7:47 p.m.  

  • Hmm jeg er ikke helt dus med disse fargene enda, men det er jo pent og avslappende, så det går nok fort over!

    Det er så kjekt at du er tilbake i bloggverdenen!!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:19 p.m.  

  • Kjempefine farger, dette ser bra ut!

    Kjøpegaver er lov for småbarnsmødre, man er ikke nødt til å produsere absolutt alle gaver selvnår tia ikke strekker til.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:10 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden