Cruzidulls gale verden

søndag, juni 28, 2009

Datatrøbbel.

Fredag nektet min maskin å starte. Lørdag var den like vrang, selv etter noen runder med godord, systemgjenoppretting og trusler. Søndag tør jeg ikke ta i den. I dens minne og hemmelige gjemmer ligger nærmere ett år  av LilleCruz' liv dokumentert i bilder. I morgen ringer jeg support.

Jeg lever i frykt og beven, håper det beste, frykter det værste.

Det bygger opp til krise i heimen.

Jeg vil ikke høre ett eneste ord om forunuft eller backup. 
Ikke ett eneste.

5 Kommentarer:

  • uff & uff, krysser fingrende for at det går bra!!

    Etter Blogger Fru Fryd, Klokken 12:37 p.m.  

  • *krysser pinnene*
    Dette MÅ gå bra!

    klem, Vivi

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 6:54 p.m.  

  • Håper maskinen snart blir frisk!

    Etter Anonymous Mmmarianne, Klokken 8:08 p.m.  

  • Har du sluttet å blogge??

    Etter Anonymous fadder, Klokken 10:03 a.m.  

  • huff jeg kjenner meg sååå igjen. Den mest dyrbare sofapcen min sa godnatt i løpet av sommern. Død som en dau sild var den. Leverte den inn og hadde ikke før gått ut av butikken så ringte tlf: "pcen din er ok den"....WHAT, og jeg som har gjort ditt og datt, men den snille rep. mannen hadde bare gjort ditt og datt han også og voila så stod den opp fra det døde... Masse lykke til med din data

    Etter Blogger Torills blogg, Klokken 12:47 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden