Cruzidulls gale verden

fredag, mai 30, 2008

Internettshopping Rocker!

Jeg får ikke strikket så mye om dagen, men helt ærlig så er det jo nesten for varmt til å strikke hadde jeg hatt muligheten. Siden det derfor er lite nytt å vise frem her i bloggen fortsetter jeg likesågodt føljetongen om hva som dumper ned i posten her på Klepp.
Som tidligere nevnt er ikke strikking det helt store for tiden, men nettshopping, det lar seg fint gjennomføre med en liten Cruz på armen. I dag kom den endelig, rockeringen jeg har ventet på. Ja, jeg har sett min dose av norske talenter og lot meg vel som de fleste andre fascinere av 8 år gamle Vegard, nå kanskje mer kjent som rockeringkongen? (herlighet, tenk å være 8 år og ansvarlig for sommerens store hype...) Men helt ærlig, mitt rockeringkjøp er mer inspirert av fryktet, men snarlig ventet bikinisesong, og er ment som et treningshjelpemiddel og ikke en leke. Vidunderet er bestilt her og lover fantastiske 2" krymping av midjemål pr. måned inntill ønsket størrelse er oppnådd! Nå er jeg ikke fult sååå optimistisk, men likevel har jeg tro på at den funker, vel og merke i kombinasjon med f.eks trilleturer og slikt.
Jeg fikk altså min i dag, etter ca 10 dager og etter at samboeren måtte kjøre innom post i butikk på Klepp Stasjon for å hente. (Jeg har jo skrevet om posten Norge før, denne gangen hadde de sendt pakken min til feil postkontor(!), selv om den var merket med rett adresse. Det er jo tross alt ikke så lett for posten når det er noe som heter Klepp og noe som heter Klepp Stasjon og disse tilsynelatende like navnene ikke ligger samme sted... men ett av stedene har faktisk tog!). Vel, i dag fikk jeg den altså, dessverre litt for sent til å komme inn i ønsket kjole til morgendagens bryllup (ja, ikke mitt bryllup da) men i tide til at jeg rakk ha det riktig så moro i kveld. Når jeg først kom inn i det vel og merke, før det var det mest samboeren som hadde det moro... på min bekostning.
Om du vil kjøpe en slik ring vil jeg anbefale å sørge for at den er riktig satt sammen før du tar den i bruk (det skal si "klikk" i hvert ledd når du monterer, ellers fyker de veggimellom når du rokker) og så vil jeg anbefale egnet tøy, for bare se hva som skjedde med skjørtet mitt da jeg ble litt ivrig...
Og skulle det skje som gjerne skjer, at rockeringen viser seg å ikke bli så mye brukt i lengden, ja da kan den legges på gulvet rundt LilleCruz for å holde lekene innen rekkevidde når hun blir litt større, eller pakkes sammen i hendig format og skjules nederst i skapet som en dårlig samvittighet...
Da avsluttes heller kvelden på denne måten. Ikke mere nettshopping nå, heller litt uskyldig chatting og surfing. (i erstatningsbukse for skjørtet jeg ødela...)
Ønsker alle som er innom en riktig god helg og minner om at det er meldt strålende vær over hele landet!

9 Kommentarer:

  • Så søte jenter! Lett å se at du storkoser deg:)

    Så stilig rockering/lekesamler/skapsamler. Kjekt at den kan brukes til mange ting. Du kan jo f.eks. bruke den til kant rundt blomsterbed, når dere finner dere en plass å bo.

    Lykke til i bryllupet i morgen!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 12:05 a.m.  

  • *he, he* du får komme her og ha det gøy sammen med datteren min. Hun har tatt helt av med rockeringene og trakterer lett fire i slengen! Godt å se at du koser deg med lilleCruz, nyt det! Ha en fin helg!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 1:43 a.m.  

  • Rockering er jo veldig gøy. Herlig bilde, gleder meg til å se henne!

    Etter Blogger frksnupp, Klokken 10:54 a.m.  

  • Åååå.. Lille-Cruz har Molo-dressen jeg har så lyst på til Tiril... Sukk! Fin rockering forresten =)

    Etter Blogger khs, Klokken 1:07 p.m.  

  • Herlig det nederste bildet, kan kjenne at jeg savner en liten baby. Vel, bare nesten, mine 2 er jo store tenåringer nå;-) Jeg har også bestillt meg en sånn rockering, er innmari spent kan du si!! Tvi tvi for at det blir mange smale midjer i sommer!! Hehe:-) God helg til deg!

    Etter Blogger Lena, Klokken 3:51 p.m.  

  • Der var det vist en som koser seg veldig mens mamma surfer... Herlig

    Etter Blogger Maja, Klokken 7:46 a.m.  

  • Så søte dere er på det siste bildet :) Er litt misunnelig jeg, min rokkering ble sendt samme dag som din og min har ikke dukka opp enda... Lurer på hvor den er sendt jeg...

    Etter Blogger strikkegal, Klokken 10:47 p.m.  

  • Elsker hva-f...-er-det-posten-driver-med-innleggene dine!

    Også elsker jeg bildene av LilleCruz (neida, ekker en gæærn stalker, altså!)

    Ha en nydelig da!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 9:30 a.m.  

  • Elsker bildet! Ser kjempekoselig ut!!!!=D

    Etter Blogger Frk.Badegakk, Klokken 11:23 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden