Cruzidulls gale verden

fredag, juli 30, 2010

Litt på tverke

Eller krise for treverket?
Til skrekk og advarsel kan jeg si at det er lurt å legge strikketøyet en sikker plass før man forlater bilen. Enten du er på biltur rundt i Norges land eller om du bare er på vei hjem fra hytten som i dette tilfellet.
Her gikk i alle fall ikke mindre en to (!!!) av mine Harmony Wood-pinner i favorittraggestørrelsen 3,5. Nå er det som regel fem pinner i et sett og jeg strikker raggsokker over fire så ett tap hadde vært overkommelig, men to gjorde at jeg resten av turen drev mannen til vanvidd med å kommentere kjøringen hans...
Det er lys i tunellen for både mannen og meg. Nye pinner er bestilt fra To Damer så nå kan jeg snart gå en raggefull høst i møte og mannen kan kjøre bil uten passasjersetesjåfør. Da er det bare for mannen å håpe på å slippe flere feriemareritt, som i dette tilfellet to bobiler, en campingvogn og en tilhenger i front på begredelig norsk veistandard innover i Ryfylket, og for meg å håpe at jeg har lesere igjen og at de i tilfelle vil bære over med min dårlige oppfølging av forrige innleggs nyttårsforsett.
Jeg er tilbake!

: )

1 Kommentarer:

  • Jippi, velkommen tilbake!

    En skikkelig tålmodighetsprøve du viser på det siste bildet der, ja.

    Hva lærte du av pinneknekkingen? At det er nødvendig å ha rikelig med pinner, ja. Nå er det bare å hamstre!

    Etter Anonymous lise, Klokken 1:53 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden