Cruzidulls gale verden

tirsdag, november 14, 2006

Rosa på ball!

Se på denne sjermerende trioen. Disse er de heldige utsendte (utskremte?) representanter fra Force Marsjør Juzz-Band som deltok på Corpsus Juris' 43. Jubileumsball. Et studentorkester som fyller må jo behørlig feires *hehe*. Selv er jeg medlem i begge og trives godt med det. Likevel: Corpsus Juris, ingen over ingen ved siden! Den vanvittige trioen er kanskje av en annen mening? Tale til jubilanten må uansett til. (Hva Humla mente om den spritflasken som så gikk rundt bordet vil vi ikke vite..)
Jeg har aldri hatt bedre bordkavaler enn Klas! En sjarmerende ung mann som skaffer ekstra sjampagne, trekker ut stolen og gjentatte ganger inviterer på "konferens", hva mer kan en ønske seg? Vi hadde det kjempegøy både ved bordet og på dansegulvet.
For de som lurer på hva "konferens" er for noe innebærer det at de sjarmerende unge menn inviterer på ymse innhold fra diskrete flasker. Siden dette selvfølgelig ikke er tillatt på bevertningssteder nytes flaskeinnholdet i ikke mindre romantiske omgivelser en bevertningstedets herretoalett. Hva angår personalet, når halve bordsetningen stadig er borte antar jeg de lever etter prinsippet "ute av syne ute av sinn"...
Jeg må også utdype ymse innhold, for etter å ha identifisert Jeger, Tyrker, Cognag og Fjellbekk mistet jeg oversikten... eller smakte alt det samme?

Oi! Klarte visse å knipse et bilde av Det Hemmelige Kollegiet. Det er hemmelig det...
Tror aldri jeg har vært så mye på dansegulvet noen sinne. Gøy gøy, og skylder selvfølgelig på alkoholen om noen skulle mene jeg var litt ute av rytme? Skal legge ut flere bilder fra ballet her, om noen skulle ha interesse av å se mer fra de tre invitertes opphold i hovedstaden. For min del avslutter jeg her med et rungende skål (mens det enda er noe i glasset)

1 Kommentarer:

  • Du er nu søt der du sitter med glasset. Skal si du har kosa deg.... Det er nu hyggelig med slike kvelder. :)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 3:11 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden