Cruzidulls gale verden

onsdag, november 01, 2006

Ingen fare.

For de som måtte lure. Jeg har ikke lagt fra meg strikkepinnene helt. Det er deilig avveksling midt oppi alt oppgavemaset. Holdt på å fly på veggen i går grunnet oppgavefrustrasjon, men humøret sted da samboeren foreslo en avkobling på kvelden og rigget opp tven. Jeg var raskt frem med pinnene og under den fantastiske islandske filmen Havet strikket jeg lystig i vei på et par vaffelsokker, mitt desiderte yndlingsmønter. Disse er relativt raske å strikke, dekorative og svært gode på foten. Mor Aase superwash med hæl og tå i raggegarn fra Spar. Lurer på hvor jeg hadde tankene mine da jeg plukket garn? (de er knall røde)
Nå er det 1. november, og jeg lurer på om ingen har savnet den obligatoriske månedssokken for oktober? Jeg holder på, og det går overraskende lett, når jeg bare finner to minutter tid til strikking. Dog er jeg godt på etterskudd, for dette er skaftet på den føste, og det er tross alt pinne 2,5. De blir fine, blir de ikke? Håper på å få dem ferdig til bursdagspresang til et visst medlem av familien. Hysj hysj.
Mønster for november er ventet i løpet av dagen... Nå må jeg senke skuldrene, bite tenna sammen og fortsette oppgaven der jeg slapp i går. *sukk*

1 Kommentarer:

  • Urk, ukr...
    Har jag missat oktobersockarna??? Hjälp, och nu är det ju november... hua, då finns det ett nytt mönster, öhh... HJÄLP!!! känns det som och hua och allt på en gång... snyft... och jag som redan stickar några på 2,5or, med massa vridningar och konstigheter... hua, kanske ÄR de färdiga idag... håll tummarna! frågan är, vilket garn letar jag upp till oktober då, för att inte tala om november, suck... hjälp!!!
    Må så gott... värmländskan.. kramis och sticka lugnt, eller vad vi nu ska göra ;) Hoppas helgen är härlig dock...
    Sjöbackas blogg

    Etter Blogger Bim, Klokken 10:18 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden