Cruzidulls gale verden

mandag, oktober 30, 2006

På stedet hvil.

Det er ikke å legge sjul på at det går trått med oppgaven min om dagen. Har mistet helt driven og syns det jeg skriver er platt og lite inspirerende. Det lille jeg skriver, vel å merke.
Nå håper jeg på fremgang etter at vi fikk ryddet på gjesterommet.
Her er det godt å sitte og jobbe. Selv pus har funnet roen. Til inspirasjon har jeg til og med en arbeidslampe lik den de bruker i Høyesterett!

Skulle det bli for mye fungerer gjestesengen utmerket godt som sofa. Man kunne hatt det værre?
Får vel fortsette skrivingen nå...

2 Kommentarer:

  • Koselig arbeids/gjesterom....og så ryddig ! Ikke rart pusen liker seg...får ligge høyt og rett oppå matfatet... nam.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 1:08 p.m.  

  • Stor klem!

    Ta ein strikkedag og sjå om ikkje inspirasjonen kjem.

    Etter Blogger Unknown, Klokken 1:43 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden