Cruzidulls gale verden

søndag, oktober 29, 2006

Et velsmakende tips.

I går feiret vi den nye leiligheten. Det var svært vellykket, uten at det var avskrekkende mye å rydde i dag.
Da jeg skulle fjerne tomflasker oppdaget jeg en god slump i en av vinflaskene på bordet. Man sløser jo ikke med edle dråper, samtidig som man jo ikke gidder åpne en hel flaske vin for den lille spiseskjeen til middagen heller. Løsningen på problemet er banalt enkel. Hell slumpen over i en isbitpose og legg den i fryseren. På den måten går ingen ting til spille samtidig som du alltid har den lille, hemmelige ingrediensen for hånden.

2 Kommentarer:

  • Tack för tipset ;)

    Etter Blogger Lycka är ~ Onnea on, Klokken 10:28 p.m.  

  • Det der bruker jeg også å gjøre... problemet for min del er at jeg glemmer å ta de opp igjen for å bruke i sauser ol... Så de bare ligger der og ligger der... tihi...

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:00 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden