Cruzidulls gale verden

mandag, september 04, 2006

Litt av alt og alt av ingenting...

Sist uke var jeg i toårsdag til tvillingene Arne og Johan.
Jeg kjøpte gave egnet til 3+, men regner ikke med at det skulle gjøre så mye, og i værste fall ville de jo få så mye at om en pakke ble gjemt til de ble litt eldre skulle ikke det gjøre noe.
Jeg ønsket meg slikt selv da jeg var barn, men fikk det aldri. Klarer du å gjette hva pakken inneholder?
Desverre kom jeg ikke på at jeg hadde med kamera før ETTER at jubilantene hadde lagt seg. Jaja. Når kattene er borte danser musene på bordet og gjestene leker seg med presangene!
Stolt far:
Ivrige gjester:

Fredag var det nydelig vær i Oslo. I anledning Juristforeningens Humanitæraksjon kledde vi på oss grønne tskjorter under kappene (som om ikke de er varme nok) og gikk ut for å samle inn penger. I år gikk alle innsamlede midler til gjenoppbygging av rettssystemet i Liberia.
Pga bøssene ble det litt mer glissent i instrumentrekken, men pengene satt løst hos publikum og det er heldigvis plass til mange 200-lapper i en slik bøsse.
Det er tross alt litt betryggende å se at folk gir mere til veldedighet enn til oss når vi bare samler inn penger til pils (selv om det for alld el også er et meget aktverdig og ærlig formål!)
En blogger i R.L.
Problemet med å være ett menneske er at en ikke kan være to steder på en gang, selv om det hadde vært fordelaktig. Siden jeg er litt bundet opp i Oslo om dagen kom min bedre halvdel på besøk til meg i helgen. Når jeg ser på bildet er jeg usikker på om det er min bedre halvdel til høyre eller venstre...
Kan ikke bare være romantisk i helgen, må jobbe litt og.
Lørdag var det utdeling av Komiprisen på Latter i Oslo. Tradisjons tro ble Corpsus Juris leid inn til å spille. Det som er rart med dette spilleoppdraget er at vi kan dukke opp på tv, og siden våre vakre toner vil disharmonere med bakgrunslyden må vi alltid spille masse UTEN LYD mens intervjuer pågår... Og uansett hva du skulle tro er det MYE MYE vanskeligere enn med...
Pause. Masse fovirrede jurister på Aker Brygge.

Søndag var det pøsregn i Oslo, og Kjæresten og jeg var i beit for å finne på noe. Teknisk museum ble løsningen. Her e rmin neste bil:
De har bla. en veldig god utstilling av medisinens historie, men jeg syns nå en gang at Marta i Myra fortjener en verdigere skjebne enn å ligge i en monter på et museum som mest besøkes av unger.
Dette bildet måtte jeg bare ha med, håper kroppen min holder seg mere samlet....

Noen vil kanskje mene at kjærestenm og jeg er barnslige?


Jeg ble litt revet med og kjøpte meg en diabolo. Har hatt lyst til å prøve sånn lenge. Det ser jo så lett ut!
Fikk et lite sjokk når det viste seg at det ikke bare var å tre på pinnen og snurre, kaste og trikse i vei...
Vel. Med litt hjelp fra denne nettsiden skal jeg lære med å mestre dette monsteret.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden