Cruzidulls gale verden

fredag, august 25, 2006

Superoverraskelse!!!

Wow.

I en kommentar til et innlegg nedenfor sier Silja følgende:

"Men jeg synes virkelig det er på tide at du får testet ut Regia da, send meg en mail eller pm på boden med adressa di så skal jeg sende deg et par nøster jeg :)"

I går, da jeg åpnet postkassen i regnet lå det følgende overraskelse pent innpakket i gråpapir og adressert til meg:2 nøster grønn Regia og 2 nøster Sisu som Silja har farget selv!
Dette er visst supersokkegarn som jeg aldri har hatt anledning til å prøve.
Nå vet jeg heller ikke om jeg tør for jeg kan jo bli hektet!
(lurer på om Silja får provisjon ved Regiasalg?)

Tusen tusen takk, Silja!
Dette var en gledelig overraskelse!

Om noen som leser dette har tips til hvordan jeg kan takke Silja for overraskelsen hadde jeg satt svært stor pris på kommentar!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden