Cruzidulls gale verden

søndag, august 13, 2006

Sommeren er på hell...

Pus og jeg fløy en tur til Bergen, siden det nå er bestemt: Jeg skal flytte!
Målet var å gjøre seg kjent med litt flere områder med tanke på mulig boligkjøp. Dette er bagen jeg reiste med, i tillegg til katt i bag (pet in cabin) og ryggsekk
Fikk ålet meg unna å betale overvekt:

Flaks.

Vi gikk på visninger og fant drømmeplassen. Der ville vi bo!
Dessverre var ikke vi de eneste med den instillingen, og da leiligheten gikk for EN MILLION OVER prisantydning var det bare å gi tapt...
(Inrømmer at vi ble litt revet med og la inn bud langt over evne, men er ikke gjeldsslaver ENDA)

Nå har vi et nytt sted i kikkerten!
Sier ikke mer om dette nå.

Ellers gav den oppgira stemningen rundt visninger og budrunder aktive (nervøse) fingre, og augustsokkene ble ferdige i løpet av bare noen få dager!
Har foreløpig droppet den blondekanten. Vet ikke om jeg syns den var så fiffig... Kanskje den kommer, kanskje ikke.
Garnet er fra mitt Tyrkialager. Det var herlig å strikke med! Skal gnure lenge på det siste nøstet av dette. Mulig det blir matchende pulsvanter.

En ting er i alle fall sikkert: Det blir hjemmelagede julegaver på alle i år!
Nå skal alle pengene til bolig!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden