Cruzidulls gale verden

tirsdag, juli 11, 2006

Love at first sight!

I dag har jeg gjort noe jeg aldri har gjort før, og som jeg sikkert komer til å angre.
Jeg har bestilt et SYMØNSTER på nett!
Forelsket meg helt i dette veskemønsteret:
(som egentlig er en sokkestrikkeveske)
Jeg som ikke en gang greide å sy en gryteklut!
Men var han ikke søt?
Mønsteret kan kjøpes her: http://www.thegivingflower.de/?page_id=622
Videre kan man se et lite akvarium med slike her: http://www.thegivingflower.de/?page_id=633
Er de ikke tøffe?
Særlig den i midten, den har ohelene laget.
Det er hun som også har tipset meg om mønsteret. Hun sa det var enkelt!
(om jeg ikke får det til, ja, da skal hun søren meg få høre det!)

Lurte litt på om dette var en lur ide. Men ettersom jeg tryna på scooteren på vei hjem fra jobben i dag ser jeg på det som trøsteshopping! Nå har jeg noe å glede/grue meg til!

2 Kommentarer:

  • Kjempeartig veske - gleder meg til å se resultatet :-)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:37 p.m.  

  • Ulp....

    Viss ikkje du får det til skal eg dekke dei 35 kronene mønsteret kosta deg ;)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:02 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden