Cruzidulls gale verden

onsdag, juli 05, 2006

Oioioi... Har glemt å vise frem!

Jeg har vært med på et grytelappbytte!
Beklageligvis har jeg glemt å legge ut bilder i bloggen av de jeg sendte og de jeg mottokk.
Det er det på tide å rette opp i!

Jeg var så heldig å motta disse:
(Fargene på bildet er ikke HELT som i virkeligheten)
De er laget av Vigdis! Tusen takk, jeg syns de er kjempefine!
Disse var mitt bidrag: De er heklet i et Fame-bommullsgarn. Det var det eneste jeg hadde for hånden da fristen begynte å renne ut. (Skulle egentlig sy, men da de var NESTEN klare spiste symaskinen noen stygge hull i kunstverket). Med en sterk rosa farge lager man ikke hva som helst. Lette i panikk rundt i leiligheten og på nett etter inspirasjon. Plutselig falt blikket på et sett grytekluter jeg arvet etter farmor. Jeg prøvde å lage mine litt større, og fordi jeg fikk den ringen i midten (og heller ikke broderer så pent) syns jeg ikke det var nødvendig med noe påsydd tryne.


0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden