Cruzidulls gale verden

onsdag, juni 28, 2006

Siste tråd festet!

Ferdige junisokker.

Oppskriften denne gang var med hullmønster.
Det var nytt for meg, men nå føler jeg meg klar til å begynne på FBS.
(Bør da ikke nevne at jeg har startet på dette ca 13 ganger uten å kome meg forbi upper basket...)

Jeg syns de ble veldig fine, lave og gode sommersokker med flott hullmønster!
Oppskriften finner du her: junisokker 2006

For de som ikke har fått med seg hvorfor jeg stadig legger ut bilder av sokker jeg har strikket, så er det fordi jeg er med her: Sokker 2006

3 Kommentarer:

  • Dei var kjempefine! Likte veldig godt fargen!

    Etter Blogger Liv Kjersti, Klokken 10:07 p.m.  

  • Så flott de ble :D

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:33 p.m.  

  • Jeg har også strikket de sokkene, selv om jeg ikke er med i sockalongen. Prøvde å bli med men det var fullt!!!!
    Jeg hadde nemlig begynt på disse sokkene FØR jeg så sockalongen!
    Fin Blogg du har!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 11:57 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden