Cruzidulls gale verden

søndag, mai 21, 2006

Midlertidig.

Jeg er tilbake fra Istanbul.
Gøy å praktisere litt tyrkisk igjen, men merker desverre at jeg blir mer og mer rusten for hvert år som går.
Har kjøpt kunst.
Skal legge inn bilder ved leilighet.

Tok denne testen her.
Resultatet var jo ganske oppløftende siden jeg og typen er på biljakt.

"Du er en ekspert
Du fikk 36 av totalt 39 poeng
Du har svært god oversikt over trafikkreglene og kan vurdere å søke jobb ved en trafikkskole!"

Vi kjøper så snart vi finner en vi begge faller for.
Jeg har forelsket meg allerede...

3 Kommentarer:

  • Åssen har du lært tyrkisk? Jeg kunne engang si skål (man lærer først hva man bruker mest), men nå har jeg glemt det..

    Etter Blogger Anja, Klokken 11:54 p.m.  

  • Må bare advare, men min tyrkisk er muntlig, ikke skriftlig.

    Skål er i alle fall "serrafe"
    (aner ikke hvordan det skrives...)

    Det lille jeg kan av tyrkisk lærte jeg da jeg jobbet i en teppebutikk i en liten by i nærheten av Izmir. Siden har jeg fått praktisere på gjentatte reiser i dette fantastiske landet.

    Kanskje du har rett, Anja. Man lærer først hva man bruker mest. Det første jeg lærte var i allefall "bir birra" Det betyr en øl.

    Etter Blogger Cruzidull, Klokken 4:22 p.m.  

  • Av og til er det greit å være litt sosial og. "Ikki birra" er to øl.

    ;)

    Etter Blogger Cruzidull, Klokken 4:23 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden