Cruzidulls gale verden

mandag, mai 01, 2006

In my dreams...

Når en EGENTLIG bare leser til eksamen må det jo også være lov til å drømme litt.
Har laget en ny teller, denne gang for en begivenhet som for meg er ekstremt spennende, men på samme tid også temmelig skummel.
Neste semester skal jeg skrive spesialoppgave. Foreløpig arbeidstittel er "Biologiske spor og rettsikkerhet". Innleveringsdato for denne er 25. november.
Innlevering betyr faktisk endt studium ved juridisk fakultet i Oslo, et studium jeg ofte har lurt på om noen gang ville ha en ende.
Vitnemålsutdelingen kommer i januar. Da vil jeg offisielt inneha graden Cand. Jur!
Utrolig!


1 Kommentarer:

  • kan ikke si at jeg misunner deg denne tiden før eksamen, er glad jeg er mange år unna!!! Men det er flott at du tar deg tid til litt hobbylering inn i mellom. Lykke til med eksamen og ha en riktig fin 1.mai.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 4:13 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden