Cruzidulls gale verden

onsdag, mai 03, 2006

Den som sover...

Den som sover synder ikke:
Det som i alle fall er sikkert er at katta mi har verdens lengste bein!
Veldig veldig spennende når mor bytter vann i akvariet. (trenger ikke synde når jeg sover, for jeg synder mer enn nok når jeg er våken...)





Og endelig litt nytt på hobbyfronten: Disse fikk jeg gjort ferdig i dag. Strikket på bestilling, fikk de siste ca 3 meter med garn jeg manglet i går. Svart mor Aase superwash på pinne nr. 3
Genialt mønster og superraske å strikke (når man bare har nok garn...)









I dag fikk jeg en kjempeoverraskelse pr. telefon.
Vil ikke si her hva det er enda, for det er så stort (for meg) og enda ikke endelig bekreftet (takket være meg), men jeg er i allefall super glad og stolt! Mer info kommer kanskje tirsdag (etter eksamen)
...to be continued

Ps. Mat gjerne Nelly når du først er innom.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden