Cruzidulls gale verden

mandag, juni 05, 2006

Pinse

Pinsen gikk fort og var temmelig hektisk i år.
Først søndag hadde jeg litt fri, så for å prøve bilen (og for litt ro i sjelen) pakket jeg pus og litt stæsj og la avgårde til Gjøvik.

Dette tror jeg er favorittstedet til pus.
Pus kom med presang.
En meget stolt katt demonstrerer hvordan hun overlistet dette "enormt farlige" kreket.






To stykker på svært kort tid.
Skal si hun er flink.
(Noen syes kanskje dette er litt makabert, og selvfølgelig kan man til dels si seg enig i det. Men det ligger nå engang i kattens instinkter å jakte, så har man en katt får man respektere det. Dessuten viser katten deg stor ære når den kommer med bytte til sin eier. Da kan en jo ikke skjenne på den! Derfor skryter jeg også uhemmet av pusen min.)















All denne spenningen tærer på kreftene. Da er det godt å kunne sove ut på et varmt og bløtt teppe.
Jeg vasket bilen.
Se som den skinner i solen!!!
*stolt*

2 Kommentarer:

  • Så nydelig pus du har :)
    Savner pusen min jeg og!!

    Etter Blogger Strikkelaura, Klokken 1:57 p.m.  

  • Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
    »

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:35 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden