Cruzidulls gale verden

torsdag, juli 20, 2006

Memet...

Ble visst memet da jeg tilfeldig vis kikket innom bloggen til Elisabeth Augusta.
Jaja, her kommer det!

Fem saker i min frys :
Rekemix (hjemmelaget fiskefôr - spinat+ reker+ erter+ fisk+spirulina)
Torsk
Reker (litt ironisk siden jeg hverken tåler fisk eller skalldyr)
Issvull (som jo IKKE skal være dær)
Rips

Fem saker i min garderob (och utspridda lite överallt):
Slengbukser
Duk fra Tyrkia
Goth-Ballkjolen
Røytet pels fra pus
Ingen ting å ha på meg...

Fem saker i min bil :
Steinar
Reservedekk
Barndommens "piketeppe"
CD'er
Vognkort PÅ NYNORSK :(

Fem saker jag vill sticka/virka innan jag dör:
FBS
CurliCue
Pulsvanter
Lue til Steinar
...og selvfølgelig LIKSVØPET! (som uansett ikke blir ferdig før den dagen jeg dør...)


Har du lest dette?
Da er DU memet!

For de som ikke kan bruke linken er dette det ovenfornevnte LIKSVØPET...

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden