Cruzidulls gale verden

tirsdag, juli 18, 2006

Sommer!

Endelig ble det litt sol på meg og, og som det sikkert går frem av bildet var det sårt tiltrengt.
Takket være hjelp fra Silja fikk jeg til og med kommet i gang med julisokkene. Her i sin spede begynnelse, men snart er hele paret ferdig.

Hadde enda ikke vært i vannet i år, og 18 grader var ikke nevneverdig fristende...
(tror aldri jeg har vært uti vann under 19,5 grader)
Var litt skeptisk...
Men kom meg uti til slutt!
Her er bevis:
Det er deilig å være på ferie!
Det synes i allefall pusen.

God mat og god drikke hører sommeren til. Nam nam.
Dette var hyggelig.
Jaywalkerne fikk ben å gå på...
Hadde med mine nylig ferdigstilte februarsokker, men siden bestemor frøs litt fikk hun beholde dem. Sprekt fargede sokker til en ekte rågjenger!

Litt romantikk må til!

Stakkars pus var utslitt da vi dro hjem. Går det virkelig an å sove i den stillingen?
Hun har i allefall ikke problemer med å slape av i bil.

Både pus og jeg ønsker dere alle en riktig god sommer!

1 Kommentarer:

  • Hei! Begynner å lure på hvor mange katter som ligger der, eller om det er en slangekatt :-) Koselig å se Bestemor i nye sokker!! God sommer til deg også!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:14 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden