Cruzidulls gale verden

fredag, juli 14, 2006

Jeg er så stolt!

Sent i går kveld ble jeg ferdig med Februarsokkene (jaja, bedre sent enn aldri) OG en litt skakk utgave av Mr Sockfish.


Ferdige februarsokker betyr at jeg endelig er ajour i sokkalongen og fortsatt har to uker på meg til å avslutte juli! (må kanskje begynne før jeg kan bli ferdig...).

Planen var å ha en Mr Sockfish til å oppbevare sokke(strikke)tøyet i, men stakkars modellen på bildet må undergå omfattende behandlig ettersom han ble født med alvorlig grad av hareskår...

Hastverk er lastverk...

1 Kommentarer:

  • Så fine sokken dine ble :)
    Likte fisken din godt, h*n var jo bare sååå søt :) *in love*

    Etter Blogger Strikkelaura, Klokken 2:02 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden