Cruzidulls gale verden

torsdag, august 03, 2006

Jeg blir Bergenser!

Jeg har bestemt meg!
Etter to år med pendling blir det Bergen jeg skal bo i...en stund i alle fall.
Llitt skummelt siden jeg ikke har så mye å gå til, men noen sjangser må en ta i livet.
Reiser fra verdens beste jobb, men forhåpentlig vis vil gode referanser gi meg innpass et annet sted.

Krysser fingrene, for nå er jeg på leilighetsjakt!
(og det er ikke stort billigere i Bergen enn i Oslo...)

Juhuuu!!!Det er i grunnen løgn om jeg sier jeg ikke har så mye å gå til :)Ikke uten grunn kalt Bergens penisTror jeg blir tatt godt i mot i byen!

4 Kommentarer:

  • JAAAAAAAAAAAA!!!

    Hurra!!! Velkommen som fastboende!!!

    Kjempespennende!! Gleder meg til du kan bli med på treffene våre!!!

    Klem fra Stine

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 4:21 p.m.  

  • Så du flytter til Bergen du, ja, hvorfor ikke. Håper du får deg en super jobb, og det gjør du. Lykke til

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 4:52 p.m.  

  • Gratulerer! Eg hadde flytta tilbake til Bergen på minuttet viss eg fekk sjansen. :-)

    Etter Blogger Unknown, Klokken 10:07 p.m.  

  • Jippi! Så må du fortsette å komme innom oss av og til!

    Etter Blogger Anja, Klokken 11:57 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden