Cruzidulls gale verden

fredag, august 25, 2006

Verdens kjedeligste UFO*...

I fjor og i overmot begynte jeg på et skruskjerf.
Imidlertid hadde jeg en alt for liten heklenål, men tenkte i min naivitet at det nok vil gå seg til...
Skjerfet ble hardt og kompakt, tungt og knudrete, men stoppet jeg da?
NEIDA... Jeg, min idiot, heklet videre, for dette garnet er så flyffy at det faktisk er lettere å hekle videre enn å rekke opp....

Nå har jeg innsett at dette ALDRI vil bli noen suksess.
Kattepus kastet et blikk på den i går og ristet på hodet. Need I say more?
Nå skal UFOen destrueres og garnet bevares. For det er egentlig et flott garn når det ikke er så kompakt som dette.

Kommer til å ta uendeligheter med tid...*UFO = UFerdig Objekt...

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden