Cruzidulls gale verden

tirsdag, august 15, 2006

Trøste og bære...

Nå skjer ting fort her.
Var med i en budrunde sist uke, men ettersom den gikk en million kr OVER prisantydning sier det seg selv at vi måtte gi tapt til slutt...
Leiligheten var i første etasje, så kan ikke si som reven om rognebærne, men selv gull kan kjøpes for dyrt.

Skulle tro brente barn skydde ild, men nå er vi altså i gang igjen!
Budet står til kl 12 i morgen, så nå er det bare å vente... og håpe neglene tåler presset!

For å si det mildt: JEG ER PISSNERVØS!
:angst:

Siden det gikk så dårlig sist håper jeg at så mange som mulig vil krysse fingrene for oss!



Siden jeg ikke vil legge ut bilder av leiligheten vi byr på før vi evt. får tilslaget, kan jeg i stedet legge ut litt bilder av det fantastiske kontoret jeg disponerer ved fakultetet!
Er jeg ikke heldig:Min jakke på stativet, poncho til kalde dager i sofaen, te og kaffe klart på bordet, og saxofonen reddet unna festen i boligen i går!
Her er det i allefall arbeidsrom. Bare jeg nå kommer i gang med oppgaven...
Masse spennende bøker i hyllene, dog er de ikke mine.
Utsikt til Slottsparken!
(penere i solskinn...)

1 Kommentarer:

  • Lykke til med boligjakten - nervepirrende greier,ja... men til gjengjeld kan du glede deg veldig til å bo i Bergen - en super by, også for østlendinger, er min erfaring ;o)

    Etter Blogger Fiberfeber, Klokken 9:48 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden