Cruzidulls gale verden

søndag, august 20, 2006

Nå kan han ikke klage lenger...

Har strikket et ganske ordinært par med raggsokker til typen som alltid klager på at jeg aldri strikker noe til ham. De er løse i skaftet og faste rundt foten. Han liker nemlig ikke at det strammer og blir for varmt rundt leggen...
Koste meg hjemme i går og surfet litt rundt på nettet.
Kom innom en blogg hvor eieren viste frem en flott lue hun hadde strikket.
Fulgte hennes link til oppskriften som supernøtt har laget. Luen er ment å strikkes i Norogarn, men siden jeg ikke hadde det sent en lørdagskveld valgte jeg ut tre vilkårlige farger og lagde striper. Litt flere tråder å feste, men resultatet ble ganske fint, syns jeg.
Fargen på luen ble ikke helt riktig på noen av bildene, men en mellomting av disse to, kanskje...

Nå kan ikke den slyngelen klage på at jeg aldri lager noe til ham, kan han vel?

1 Kommentarer:

  • Så gøyalt å se din versjon av lua :D Striper ble veldig fint! Moro at oppskriften er i bruk :)

    Ha en fin søndag!

    Etter Blogger Supernøtt, Klokken 3:40 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden