Cruzidulls gale verden

onsdag, august 30, 2006

Nytt fra Motomania...

"det ække mitt problem at du syns det er dyrt..."
"Vi har fiksa et kjøretøy for deg og det har vi brukt tre timer på, det ække mitt problem om du syns det er mye. Vi aner ikke hva du syns er dyrt, så man kan ikke vente at vi skal ringe. OM vi gir deg rabatt går jo det på bekostning av oss... Det vil vi ikke
At han engelskmannen ringte deg i går for å advare om prisen får stå på hans regning".

I går fikk jeg beskjed om at prisen var 2500,-
I dag får jeg beskjed om at prisen er 2585,-

Snakk om elendig service!!!
Blir så sint at jeg dirrer og jeg har hørt at Motomania har lurt folk tidligere.
Men hva skal jeg gjøre???

Takker for tilbakemelding og støtte i denne saken.

Tror jeg skal få noen som er litt mer munnrappe enn meg til å ringe i morgen...
(Vanligvis takler jeg slike ting greit, men det er noe med de folkene på motomania som gjør at jeg rent mister munn og mæle...)

Har fått presset prisen ned i 2200,- men syns fortsatt det er for mye.

2 Kommentarer:

  • Och vad säger er slags "konsumentombudsman" då om detta??? För jag antar att ni har något liknande hos er... hm, och jag antar att det har anlänt in klagomål till dem tidigare i liknande ärenden, eller???
    Må så gott... en Sjöbackbo på irrvägar ute på nätet... kramis, ngn som är mer än förkyld... röstlös nästan, men inte tangentbordslös, ;)

    http://sjoebackab.hotserv.dk

    Etter Blogger Bim, Klokken 5:07 p.m.  

  • Du kan lese mer om den fantastiske "butikken" motomania her:
    http://bike.no/forum/thread.php?t=12677

    Mitt tips er: Ikke bruk dem.

    Etter Blogger bordsenius, Klokken 1:21 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden