Cruzidulls gale verden

lørdag, august 26, 2006

Den spede begynnelse, igjen og igjen?...

Har begynt, frogget en gang, begynt på nytt og vurderer å frogge igjen...
Etter oppskriften skal en legge opp med brunt, og så bytte til hvit mens man strikker vrangbord.
Imidlertid syns ikke jeg det ble så pent med de hvite løkkene i det brune.
Vet at Spirito har droppet den brune kanten nede, men jeg syns den lager en helhet i genseren, og lurer på om det blir fint om man legger opp med brunt, strikker rett første runde med hvit og SÅ begynner med vrangbord? Da slipper man i alle fall de hvite løkkene...Denne genseren kommer til å ta tid med dette tempoet... Eventuelle lesere kommer vel også til å bli møkk lei av å kikke på den i bloggen, for dette er neppe siste innlegg om denne.
Uansett MÅ jeg bare si at garnet er VIDUNDERLIG å strikke med! Renner nesten som vann gjennom fingrene. SÅ bløtt og deilig!

Hehe. Har fått spørsmål om hva frogging er... Det vil kort og godt si at jeg rekker opp arbeidet jeg har gjort. Helt eller delvis. Disse gangene har jeg begynt på nytt.
Forøvrig ble det SÅ mye penere med en rad rett før vrangborden!

3 Kommentarer:

  • Vi har en modell av denne på jobben og den er utrolig fin! Akkurat i farten husker jeg ikke hva hun har gjort med "problemet" ditt, men kan sjekke på mandag om jeg husker det :)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 6:46 p.m.  

  • Nydelig mønster, den er nok verd strevet!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 7:00 p.m.  

  • Heisann Cruzidull! Morsomt å se i bloggen din!
    Men en ting lurer jeg fælt på.. *S*
    hva ialledager driver du med når du frogger? *S*

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 7:38 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden