Cruzidulls gale verden

torsdag, september 07, 2006

Gir etter.

Har fått litt press på meg for å legge ut flere bilder av leiligheten:

Her er en litt annen vinkel på kjøkkenet. Store soverom rett frem. SPISEPLASS på kjøkkenet! Dette er fantastisk (jepp... Steinar og jeg har hatt det LITT trangere til nå...)
Vi kaller dette "det grønne rom" Innredningen blir nok litt annerledes. En ting til: Det blir garantert en større seng... Sjekk all den skapplassen.
Her skal vi nyte sol og folk som måtte finne på å gå forbi. De som er kjent i Bergen ser kanskje at det ikke er så lang vei til sentrum? Det beste er at det er (kort) sykkelvei helt inn til togstasjonen. Der vi bor nå må vi sykle Inndalsveien og krysse Danmarkssplass. For de som er bedre kjent i Oslo vil det nærmest tilsvare å krysse Bispelokket med sykkel.

Dette er alt jeg vil vise frem til nå.
Vil du komme på besøk får du se resten :D

I mellomtiden vil jeg juble over at Bjørgvin eiendomsmegler i Bergen har påtatt seg å ordne med alt praktisk i forbindelse med salg av leiligheten på Minde. Attpåtil mens jeg er i Oslo og min bedre halvdel i England.
Jeg er sikker på at jeg vil bli fornøyd (hvis ikke får dere høre det her)

10 Kommentarer:

  • Å herlighet, har de kjøpt DEN leiligheten. Det er vel den finaste plassen i byen. Eg såg det stod til salgs på verandaen der ein dag eg fòr forbi. Gratulerer kjempemasse! Dødsmisunnelig. PS! Nå bur du berre fem min. frå meg ;)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 8:15 p.m.  

  • Ser bra ut! ...og Danmarksplass er ikkje så ille.

    Etter Blogger Unknown, Klokken 8:34 p.m.  

  • så kjempefint ut! Jeg vil også ha god plass :P

    Gratulerer med ny leilighet!

    Etter Blogger strikkegal, Klokken 8:53 p.m.  

  • Oj, det kan man snacka om är en härlig lägenheten. Hm, minns när man flyttade till lägenhet, och nästa lägenhet, osv. Och sedan till hus... Men, sedan 1983 känns det som om det har stått stilla, hihihi. Oki, det byggdes till lite i början av 90-talet... MEN, om nu inte ett kök vore SÅ dyrt, så skulle det in ett här hos oss, basta!!! Och min högsta önskan, en kamin i hallen, suck... bästa stället faktiskt hur knäppt det än låter... Men först ett kök kanske, så man vet om man kan ta bort del av väggen mot hallen eller ej... Hm, eller... kaminen först, :p Ja, så behöver inte bergvärmepumpen gå för fulla muggar när kylan sätter in... vi kan njuta av värmen, och se lågan brinna... enkelt få in ved genom ytterdörr eller källardörr... Jag vill... NU, ;)
    Må så gott... en västvärmländska som drömmer och önskar er lycka till i ert nya boende när nu inflyttningen blir. Tyvärr lite väl långt bort för att titta in bara sådär kanske för att få se resten, ;). Kramis, och trevlig helg...

    http://sjoebacka.hotserv.dk

    Etter Blogger Bim, Klokken 3:22 p.m.  

  • Så fin leil, gratulerer!!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 2:10 p.m.  

  • Nå blei eg plutselig usikker av Magfly sin kommentar. Dette er vel ikkje på Danmarksplass? Er det ikkje Fløenbakken? Eg VIL ha meg ein parsell i Fløen parsellag, så då kan eg komme innom til deg og drikke te, eller du kan ta strikketøyet med ut i hagen til meg ;)

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:01 a.m.  

  • Nyyyyyyyyyyyyydelig leilighet!!

    Etter Blogger Lena, Klokken 2:22 p.m.  

  • Wow! Den leiligheten var bare helt rå, min ble veldig liten og trang nå...

    Etter Blogger lille_ma, Klokken 2:59 p.m.  

  • Gratulere med ny leilighet, den var flott.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 4:19 p.m.  

  • Lys og delikat leilighet!! Når ikke Eskeland får gehør, ja, da vet ikke jeg. Har du ikke en god sak her da ? De kan da ikke forlange en slik sum uten å spesifisere? Lykke til videre!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 7:47 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden