Cruzidulls gale verden

torsdag, januar 13, 2011

Hugs and kisses

Bare et lite innlegg for å si takk! Takk til dere som er innom og leser, og enda større takk til dere som også tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen, dere gjør det gøy å blogge igjen!
Jeg vil også takke skikkelig til "mormor" som bidro med garn da det knep som verst med den nå mye omtalte kofte og ikke minst til Margot som som ser ut til å dukke opp som en reddende engel alle de ganger mine hobbyprosjekter går på tverke, være seg det dreier seg om strikk, søm eller matlaging... Klikker du på linken hennes vil du se at hun også bistår i mer alvorlige situasjoner en de som gjerne er gjengs i mitt hjemmeterritorium. Snart kommer du ikke inn vanlige dørbredder Margot, sånn som glorien din vokser!
Margot har også strikket den søte vesten minien har på seg nedenunder. Vesten heter Milo og mønsteret xox 'hugs and kisses'
Den gromskjønne luen er FrkSnupp sitt verk, knallfin nå som optimisten i meg mener det går mot vår. (Jeg håper ikke du har i mot at jeg flytter snorene til øreklaffene frkSnupp, luen sitter så mye bedre på da). Mini er i grunnen heldig med mors strikkende og syende venner når det stadig dumper overraskelser på henne. FrkSnupp har nemlig også strikket en nydelig vest, Tutten den aller deiligste alpakkakjolen og Dyveke har sydd den kuleste lekekatten, men den lille grisungen min har sørget for at alle tre tingene nå ligger til vask, uegnet for fotografering på inneværende tidspunkt...

6 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden