Cruzidulls gale verden

torsdag, oktober 07, 2010

Velkommen til dobbeltmoralismens høyborg

Jeg gjorde en skrekkelig oppdagelse i dag. I butikken, på jakt etter bananer og løk, formelig snublet jeg over disse salgshyllene som utbasunerer at julen er like rundt hjørnet og nissen puster deg i nakken. (kan du kjenne det du og?)
Siden bilder gjerne sier mer enn ord sendte jeg min skrekk på MMS til en venninde lenger nord og fikk et svært så passende svar.
Men så er det bare det da... Under barnevognen, i handleposen, innimellom egg, meieriprodukter og det daglige brød...
Jeg tenker vi lukker øynene for den. Det er da sol i dag og lenge til sprengkulde og julehysteri... men det skal unektelig smake godt med en pepperkake til kaffen!

-Cruzidull on iPhone

3 Kommentarer:

  • Tips: pepperkaker med blå castello eller annen blåmuggost! Kjempe godt og ikke julete i det heletatt:) Da kan vi spise pepperkaker hele året!! Hilde

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 4:46 p.m.  

  • Det er aldri for tidlig å selge julemarsipan :D

    Etter Blogger Unknown, Klokken 9:59 a.m.  

  • Var på Europris for et par dager siden og der sto julegodtet fremme alt,også Skulle lnske de hadde ventet litt,for jeg mister julestemningen lenge før julaften etter at butikkene begynte å sette ut julestuff i sept/okt.

    Men ønsker deg en herlig helg og kos deg med pepperkakene!:)

    Etter Blogger Meta, Klokken 4:27 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden