Cruzidulls gale verden

tirsdag, oktober 05, 2010

Midlertidig stripestopp

Monteringen er ferdig, men i mangel på passende knapper har jeg trålet 29 sider på ebay (buttons + wood) i søken etter akkurat de rette. Jeg tror jeg har funnet nettopp de knappene som vil kunne lokke en trassig toåring til å ville ha på tykk og god ull i vinterkulden. Jeg er realistisk nok til å innse at designet på knappene kan bli avgjørende, ikke varmen i dressen selv om vi voksne kan lovprise heldressull til vi blir blåe i ansiktet.
Jaja, dressen er lagt til side i påvente av pakke i posten. Bedre (skryte-)bilde vil komme av hele herligheten, men nå må jeg gå og gre håret på gullungen før barnehagen...

-Cruzidull on iPhone

1 Kommentarer:

  • Den så vanvittig kul ut på "grumsebildet". Gleder meg til pakken i posten kommer så vi kan få sett hele herligheten!
    Gi et lite pip når du kommer så langt da!=D

    Etter Anonymous Frk.Badegakk, Klokken 10:51 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden