Cruzidulls gale verden

mandag, september 11, 2006

Litt flyttenerver?

Nå som jeg snart skal flytte (og snart, det er laaang tid til, det) så er det så mye som må tenkes på og planlegges og ryddes i...
Prøver å kvitte meg med mest mulig, for 26 år som hamstrer setter sine spor i form av en full leilighet.
<Trenger du noe? Gi beskjed, jeg har sikkert en eller tre av det til overs>

Prøver nå å pakke ned serviset mitt, for på den måten å slippe oppvask fremover, men så er det kanskje litt dumt igjen, for hva skal jeg da spise av de tre ukene jeg tross alt skal være i Oslo?...

Vel tiden går litt fortere når man er kreativ, så har strikket et par sokker.
Kjempedeilig garn i ull og akryl, bløte og varme og uhyre lettstrikkede! Desverre er de strikket "fei vei" i forhold til mønsteret denne måneden, så da er det bare å legge opp på nytt til tå opp-septembersokk.
Disse gjemmes vekk til jul, for en ekstra presang kommer sikkert godt med...

4 Kommentarer:

  • Du får bruke papptallerkener og plastbestikk, hi hi.

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 10:44 a.m.  

  • Gøyale sokker i friske farger, kjekt med en ekstra julegave
    ja:-o)

    Etter Blogger Lena, Klokken 3:13 p.m.  

  • Hei du! Flotte sokker! Og så fiiin leilighet - Gratulerer! Motormania er gærne... Fatter ikke at det går an! Måtte forresten innom Tjorven på Majorstua her en dag, etter at du fikk så dårlig service, og må si meg ganske enig, særlig imøtekommende er de i alle fall ikke. Øhm...ikke det at jeg var forutintatt eller noe,da.. Synd de har så mye fint garn jeg bare må ha!

    Etter Anonymous Anonym, Klokken 4:26 p.m.  

  • 3 uker til??? det er jo med en gang det, JEG planlegger flytting og jeg skal da ikke flytte før i juni 07 *fnise* og jeg vurderte også om jeg kunne sende en haug med servise avgårde og sitte her igjen med 3-4 tallerker...

    Etter Blogger strikkegal, Klokken 8:28 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]



<< Startsiden